Alisa - Amsterdam

30 aug 2025
215
233
Lijkt verdacht veel op ene Alisa die in Rotterdam heeft ontvangen en ook eens in Utrecht.
Andere foto`s maar haar gezichtje lijkt er echt op.
Zou mooi zijn, was leuke lieve dame en heerlijk (passief) neuken met haar.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
@mkboxer Ik heb me auf gezocht en kon het topic niet vinden.
Je hebt helemaal gelijk, dat is ze.

Hooked

bakstenen

Toogplakker
4 okt 2022
45
45
Heel fijn adresje, verwacht niet je beste beurt ooit maar tis gewoon een leuke knappe jonge dame die je bare mag neuken en ze word goed nat.
Geen perfectie maar ook geen nadelen of red flags.

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
36
16
Heerlijke jonge dame, houd van leeftijdgenoten of wat jonge jongens, houdt ook van eenndikke donkere lul pijpt er goed op maar je moet wel aangeven dat jenlangerbwilt, ze houdt ook ban onderdanig zijn en hard geneukt worden gaat lekker kreuben. Lieve meisje heb wel klik met haar en is ook schoon. Ze drinkt wel tussen door haar klanten wodka als ik het goed heb

Grote_dick

Toogplakker
27 sep 2020
210
55
Dame ontvangt nu in Rotterdam op Zuid. Ik ben er geweest. Figuur viel tegen vond ik. Ze was niet zo straks al verwacht. Klein buikje en beetje hangende tieten.

Ze vaped als een malle. Hele zoete vape waar je ook naar gaat ruiken. Verder spreekt ze nauwelijks Engels en verstaat ze het ook nauwelijks.

HEt was geen GFE. Het was ook niet slecht maar ze was erg snel afgeleid door de Wifi die niet goed was ofzo. Dus ja beetje vaag allemaal.

Geen herhalings gevaar

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Had in het verleden fantastische dates mee gehad (wederzijds), nu vraagt ze selfy en wijst ze me af. Nooit eerder gebeurd (ik zie er goed uit als zeg ik het zelf). Ze is superstreng geworden? In haar advertentie schrijft ze ook dat haar voorkeur uitgaat naar "beautiful and calm people"...

30 aug 2025
215
233
Hoe langer die meiden dit werk doen, hoe minder de service wordt.
In het begin vaak echt fantastisch, zoenen als malle en lekker meedoen met neuken.
Later na de nodige weken en dito mannen wordt het minder.
Ze hebben soms ook slechte of nare ervaringen.
Mijn vriendin deed dit werk ook en ik kan boekje open doen, hou maar op.
Tot anaal verkrachten aan toe, bizar.
Er zijn echt kerels die horken zijn of zelfs dame mishandelen of dingen doen die dame niet wilt.
Dus pak je kans als ze nieuw zijn en later beter skippen, dan is het niet leuk meer.

26 jul 2026
5
5
Heb haar 2 keer geneukt, half uur 100 euro bare. Beetje de goedkoopste prijs die je kunt krijgen. Lekkere seks, tongzoenen, pijpen was goed. Eerste keer mocht ik in haar komen tweede keer ineens niet. Vaped veel dat wel maar liever dan sigaret. Voor de prijs zeker goed. Maar zou er geen 50 meer voor betalen.

Terug
Naar boven