Ana-Conda / Naomi / LatinXXL - Amsterdam

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Gisteren (zaterdag) een lekkere geile dag gehad, na flink uitgewoond te zijn bij Dirty Dicks Fuckboxxx (rode kap), was ik nog steeds geil en zag ik op Kinky.nl dat Ana-Conda / Naomi weer in het land was. Ik meteen gebeld en ze pakte meteen op en kon een uurtje later bij haar langs komen in Amsterdam Zuid dit keer.

Voor diegene die haar niet kennen: Het is een prachtige, grote, dominante Latina, met mega borsten en een echte grote dikke pik. Ze heeft nooit moeite om die pik hard te krijgen en als je toch eens moeite er mee hebt om hem hard te pijpen, lik dan een paar minuten aan dat heerlijke kontje van haar, want daar geilt ze echt op.

Ze voelde aan mijn kont en voelde dat ik geen glijmiddel meer nodig had want er zat nog behoorlijk wat natuurlijk glijmiddel in. Ik hoorde meteen "Puta Sucia" (google dat maar ;) ) terwijl ze lachte en binnen 10 minuten na binnenkomst zat die enorme pik al tot aan haar ballen in mijn kont. Ik had aan de telefoon al duidelijk gemaakt dat ik maar een ding wilde en dat is zo lang mogelijk geneukt worden, en ze heeft 45 minuten aan een stuk (met af en toe een paar minuten tussen pauze) me in een aantal standjes hard geneukt. aan het einde ben ik nog even goed gefist (geen idee hoe lang want ik was niet helemaal meer bij zinne)

Helaas komt ze nooit klaar, wat begrijpelijk is omdat ze veel klanten heeft. Ik heb 220 betaald (was 200, maar kwam 20 euro bij voor het fisten)

Dus lekker uitgewoond weggegaan bij haar, maar omdat ik zelf nog wilde klaarkomen daarna nog een uurtje bij Julia langs geweest om het af te maken... en dat is gelukt. Maar dat is weer een heel ander verhaal... hahaha

Kinky: https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/3468264-naomy#overview

Bijlagen

• 1677427379985.png
    1677427379985.png
    313,1 KB · Weergaven: 298
  • anaconda.jpg
    anaconda.jpg
    256,6 KB · Weergaven: 296
  • fe566c42-73e6-46ad-b485-f8ece104327c_profile.jpg
    fe566c42-73e6-46ad-b485-f8ece104327c_profile.jpg
    72 KB · Weergaven: 288

Friedrich

Snuffelaar
1 aug 2022
3
2
Update : kon m`n nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben zondag op bezoek geweest.

De foto`s zijn uiteraard overdreven, maar pikgroootte echt niet geschikt voor beginners.
Appartement was hyghienisch, ze was vriendelijk en in voor flink neuken.
Als je in bent voor wat ze biedt zeker een poging waard.

Heb zelf helaas geen klik met d`r, maar hey : dat weten we dan ook weer. 😊

Terug
Naar boven