Anaal gfe neuken zonder, Julia Nijmegen

Fanofall

Snuffelaar
26 sep 2021
8
8
Door deze vrouw wordt je opgelicht, ga er niet heen.
Wilde haar bezoeken, naar Nijmegen gereden. Sta ik bij het appartementencomplex bij de voordeur, vraagt ze of ik de tikkie wil betalen (volledige bedrag).
Ik twijfelde heb met mijn stomme kop toch betaald, begint ze over een borg die ik achteraf terug krijg. Dit heb ik niet meer gedaan. Ben mijn geld kwijt. Ze heeft de volledige chat op whatsapp gewist.

Bijlagen

• Scherm­afbeelding 2024-12-11 om 15.50.27.png
    Scherm­afbeelding 2024-12-11 om 15.50.27.png
    219,9 KB · Weergaven: 688

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Het is mij in een ver verleden ook gebeurd, sindsdien zeg ik altijd dat ik uitsluitend cash heb. rapporteren bij Sj heeft wel zin, maar ze willen wel bewijs zien inderdaad (chatlog Whatsapp)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Eerlijk verhaal Fanofall en een dure les wellicht.
Zo zien we maar weer: NOOIT vooruit betalen of aanbetalen.
Geld is weg.

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
betaal nooit tikkie vooraf , wel meedere keren gedaan toen ik binnen was of na afloop.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Eerlijk verhaal Fanofall en een dure les wellicht.
Zo zien we maar weer: NOOIT vooruit betalen of aanbetalen.
Geld is weg.
Eerlijk? Jazeker...

Dom? Jazeker.. is dit je eerste keer op het internet Fanofall?

Aan de ene kant vindt ik het een vervelende situatie voor je, want je hebt je immers ingesteld om in een lekker kutje te gaan glibberen, en uiteindelijk moet je het geladen pistool onschadelijk maken met het vuistje..

Aan de andere kant besef ook dat door dit soort domme acties er überhaupt een markt voor is, en dit soort onzin blijft bestaan. Er is nooit een tekort aan ezels die zich graag aan de zelfde steen willen stoten.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Hij is hier lid sinds 26 September 2018 en heeft 12 berichten geplaatst en 5 likes uitgedeeld als je goed kijkt.

betaal nooit tikkie vooraf , wel meedere keren gedaan toen ik binnen was of na afloop.

Betaal ook als ik binnen ben NIET met Tikkie omdat men dan gelijk je voorletters en achternaam weet.
Al dan niet de naam van je partner als je een gezamelijke rekening zou gebruiken wat ik al heel dom zou vinden.
Dus weg is je privacy en onherkenbaar blijven voor de dame en aanhang van de dame in kwestie.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Eerlijk? Jazeker...

Aan de ene kant vindt ik het een vervelende situatie voor je, want je hebt je immers ingesteld om in een lekker kutje te gaan glibberen, en uiteindelijk moet je het geladen pistool onschadelijk maken met het vuistje..

Aan de andere kant besef ook dat door dit soort domme acties er überhaupt een markt voor is, en dit soort onzin blijft bestaan. Er is nooit een tekort aan ezels die zich graag aan de zelfde steen willen stoten.
Onnodig grove reactie op een poster die er eerlijk voor uitkomt dat hij opgelicht is.
HerbertO wrijft nog even wat zout in een open wond. Dat is nergens goed voor.
Een beetje meer compassie was passend geweest.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Je kan altijd vragen of de mods je naam in Fanofail willen veranderen.
Ja jongen, kom hè, hoe kan je hier nu intrappen???

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat je dat nog moet vragen.
Overmand door geilheid even niet nagedacht.
Te veel aandacht voor die heerlijke natte kut. Daardoor de verkeerde beslissing genomen.
Een kut is sterker dan tien paarden, zo werkt het nu eenmaal.

Terug
Naar boven