IYANBYAG
Ervaringsdeskundige
- 2 aug 2020
- 601
- 1.001
- Naam: Andrea (Zina is haar werk naam)
- Cijfer: 8
- Stad: Duisberg
- Url: nvt
- Datum: 12-03-2023
- Tijd: Nacht 01.00
- Schade: €70/ 30min.
- Onderhandeling: Geen. Instaptarief €40/20min. Met pcz €50 en €70 inclusief nzc en internklaarkomen voor €70. Gelijk gedaan
- Klokkijker: Nee. Geen gehaast gevoel.
- Contact: Nvt maar je kan wel achteraf haar nummer vragen als ze je vertrouwt geeft ze deze. Toch handig als je weet dat ze er staat. Ze praat goed Engels.
- Parkeren: zat
- OV: Dunno
- Opfrissen: tsja…gewoon raam faciliteiten. Je kent het. Toilet was echt smerig.
- Hygiene: Goed fris kutje en kontje. Echt heerlijk
- Ontvangstlocatie: tsja…gewoon raam faciliteiten. Wel een grote kamer.
- Afgenomen opties: pzc, nzc, interne donatie
- Roker: nee denk het niet
- Afspraken nagekomen: 100%
- Gevaar van de herhaling: 100% ja als ik in de buurt ben
- Ervaring:
Naar Duis ga ik eigenlijk altijd voor 1 vaste waarde maar dat is nmc. Daarna probeer ik een nzc te scoren. Steevast staat deze dame op me lijst maar heb haar helaas nooit getroffen. De andere dames op die verdieping waren er wel volgens mij maar zeer druk bezet. Ik heb weleens op de 3e twee keer een nzc ervaring gehad met twee dames maar die waren er ook niet meer.
Het werd al laat en dacht al om weg te gaan toen ik in sexxpalace liep.
Een slange blonde blanke dame viel me al de hele tijd op maar waar ik niet van hou is al die gasten die alleen maar te lopen turen en kloten. Je kan niet even rustig eea afchecken met een dame.
Trap op en weer af etc etc. Je kent het. IJsberen heen en weer. Opeens was de gang wat rustiger en sprak ik haar aan. Ze heet Andrea maar ze zegt dat haar werk naam Zina is. Komt uit Rusland/ Moskou en heeft ingevlochten kralen/ dreds achtig haar.
Een wat Oostok hoekerig geleefd gezicht maar niet bijster lelijk. Kan ermee door. Super sociaal en leuk in gesprek. Ze staat er nog maar net.
Haar lichaam echt kleine kleine tietjes. Geen grammetje vet en heerlijk slanke benen en tienermeisjes billetjes. Ik was natuurlijk al helemaal verkocht toen ze pzc zei voor €50 en al helemaal €70nzc met interne donatie.
Ging mijn avond nog beter worden? Jazekers!! Even kleren uit betalen en klein wasje lag ik op bed. Dame ging pijpen wat ze goed tot zeer goed deed. Aansturing vanuit mij hand via haar hoofd werden niet tegengestribbeld (maar wel voorzichtig met het haar ter waarde van €300).
Duidelijk was wel dat ik niet in haar mond mocht klaarkomen. Had ik niet om gevraagd maar goed om te weten. Anaal deed ze niet helaas terwijl haar kringspier naar je kijkt en als een derde oog je smeekt om je lul erin te stoppen. Abnormaal
Tijdens het pijpen kan ik over haar anus strelen en met me vingers in haar kutje. Ik moest mezelf inhouden want ik voelde hoe krap dit kutje was. Bijzonder krap. De gedachte dat ik die zometeen zou penetreren zorgde bijna voor een te vroege ejaculatie.
Even tot rust gemaand en maar het kutje en kont gelikt. Wat waren die fris en schoon en appetijtelijk. Ze deed net of ze ervan genoot (maar niet storen ofzo).
Vervolgens in missio haar geneukt. Voelde na 10 slagen dat ik al zou gaan komen en haar in doggy gezet. Haar kringspier keek me weer aan en ik legde aan voor haar kutje. Weer tien max 15 slagen en brullend klaargekomen. Zaad droop er een beetje uit. Pfff wat was ik voldaan zeg.
Daarna opfrissen en dame doet nog een praatje met je. Kan goed Engels praten ook dus.
Nummer genomen en mezelf voorgenomen om niet meer een paar maanden te wachten voor het volgende bezoek maar mss wel over twee weekjes weer ofzo.
Heerlijk zo een toppertje erbij op de Vulkaan. Doet u uw voordeel ermee wandelvrinden.
Laatst bewerkt: