Anna, Lehwaldstraße 8, Mönchengladbach

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Eigenlijk wilde ik een keer een wipje maken met Marietta. Marietta is een goed uitziende MILF, die uitstekende recensies heeft op een Duits AO forum. Marietta was er echter niet.
Toen ik aanbelde deed Anna open. Een leuk uitziend meisje, met lang zwart haar, een goed figuur en een lief gezicht. Ik schat haar op half tot eind 20. Ich bin heute alleine verontschuldigde ze zich.
Dan maar met jou, dacht ik en daar heb ik geen spijt van gekregen.
50430 en 100460 was het tarief en in beide gevallen 20 euro extra voor AO. CIP was geen probleem, zo verzekerde ze.
Geheel tegen mijn gewoonte in bij een voor mij nieuw meisje, een uurtje genomen. Met AO wel te verstaan.
Ze wees me de weg naar de peeskamer, waar ik mij kon uitkleden. Terwijl ik aan het uitkleden was, ging ze even weg en ik hoorde op de achtergrond dat ze aan het bellen was.
Toen ze, na enkele minuten, terug kwam vroeg ze of ik nog wilde wassen. Vervolgens samen naar de badkamer. Ze waste mijn lul met veel gevoel. Bijna een massage en erg aangenaam. Overigens was het hele appartement, inclusief badkamer, erg schoon. Ook lagen er meer dan voldoende schone handdoeken netjes opgevouwen klaar.
Toen weer terug naar het peeskamertje. Nadat ik was gaan liggen, begon ze me zachtjes te strelen. Beetje aan mijn tepels zuigen en zachte kusjes in mijn nek. Allemaal vol gevoel. Al snel verschoof haar aandacht naar mijn lul en begon ze me te pijpen. Dat deed ze best goed. Lieve likjes over de eikel, afgewisseld met lekker diep zuigen.
Na ongeveer 10 minuten gepijpt te hebben vroeg ze of ik wilde ficken. Dat wilde ik wel en vervolgens klom ze op mijn lul en begon me lekker te berijden. Ook weer erg goed, afwisselend langzaam en met meer tempo. Na enkele minuten gaf ik aan haar in missio te willen neuken. Onder het neuken keek ze me ontzettend geil aan en ik heb haar dan ook vrij snel vol gespoten.
Ik ging even liggen en nadat ze haar kutje had schoonmaakt met een stuk keukenrol begon ze weer te strelen. Lekker nagenieten !
Na enkele minuten is ze even haar poes gaan wassen. Bij terugkomst begon ze me weer lekker te pijpen en al gauw was ik weet op oorlogssterkte. Ik heb haar toen nog lekker op zijn hondjes genomen met een mooi uitzicht op haar kontje.
Nadat ik haar nogmaals vol had gespoten, heeft ze me gewassen in de badkamer. Weer op gevoelige en liefdevolle wijze.
Voldaan weer naar huis. Hier kom ik zeker terug, een mooi en vriendelijk meisje, goede sex. Eenmaal thuis zag ik op internet dat ze ook anaal doet. Volgende keer maar eens vragen wat dat moet kosten.
Je kunt haar vinden op girl-finden.de een link maken lukte mij niet.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Shit!
Tijd geleden bij Marietta geweest maar wist niet dat ze zonder deed!
Hoop dat ik weer eens die kant op moet....

Noorman

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Beffer007,

Hoe doe je dat, die link naar girl-finden.de ?
Als ik het adres in de adresbalk van mijn browser probeer te kopiëren, dan blijkt dit de index pagina te zijn.
Hartelijke groet,

Krefelder.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
krefelder, welk duits AO forum gebruik je?
moet je je daar registreren? zo ja hoe doe je dat?
thx

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Klopt dat het de index pagina is echter heb ik een knipprogramma waarmee ik haar advertentie kan knippen uit haar eigen pagina en dat als foto hier geplaatst. De link van haar pagina werkte bij mij ook niet.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
@Beffer 007 Dank voor de uitleg.

@ggd http://www.ao-bordell.com
Ik heb mij daar niet geregistreerd, maar je kunt ook zonder dat je geregistreerd bent in het forum lezen.
Je kunt alleen niet posten, maar dat doe ik toch niet. Niet omdat ik niet zou willen bijdragen, in tegendeel, maar omdat mijn duits te slecht is.

Terug
Naar boven