Bare gangbang met tv Jennifer 010

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste travoliefhebbers,

Begin van middag had ik hem onder een betaalde rubriek gezet, vandaar dat ik onze oproep onder van alles wat plaatst.

Morgenavond ga ik met een zaadgeile tgirl op pad. We zoeken tv geile heren die kutje lekker vol willen spuiten. We gaan morgenavond vermoedelijk naar de Ruyven een parkeerplaats aan de parallelweg van de A13 onder Delft achter het Esso station met burgerking en fair play.

De weersomstandigheden zijn niet best, we hebben afgesproken dat leden haar in mijn auto kunnen pakken. Mocht er lid zijn in bezit van een bus, dan is hij welkom. Jennifer is een Ned travestiet lekker hoerig en sperma geil en wil na 2 maanden veel pikken voelen. Ze wil uiteraard zien wie haar wil pakken. Contact kan via de mail. We doen dit puur voor onze plezier dus er zijn geen kosten aan verbonden.

Ik zou het leuk vinden dat je komt en een romige bijdrage levert. Samen zijn we tot 00:30 actief. Ben jij van de partij om me en ik zal je verder instructies geven hoe we verder contact hebben. Deze oproep is onder voorbehoud van wijzigingen en aanpassingen. Dus ben je geïnteresseerd en heb je bij mij gemeld dat je komt cumdumpen, hou onze oproep svp in de gaten.

Wie weet tot morgen.

Groetjes Cumgiver
En de geile groetjes en xxx op uw zaadpalen
Tv Jennifer

Bijlagen

• IMG-20210620-WA0017.jpg
    IMG-20210620-WA0017.jpg
    132,4 KB · Weergaven: 2.097
  • IMG-20210620-WA0020.jpg
    IMG-20210620-WA0020.jpg
    272,3 KB · Weergaven: 2.102

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisteren avond was ik naar een hotel geweest met een vriend. De hele dag vlogen apps binnen van haar en daaruit kon ik opmaken dat het voor Jennifer de 1e keer was om als travestiet naar een parkeerplaats te gaan. Tevens vroeg ze ons om rustig te starten omdat ze 3 maanden niet geneukt was. Ik kon dit begrijpen omdat zelf ook niet geneukt wordt door een trans.

Toen we bij haar op haar hotel kamer aankwamen vlakbij Alexandrium, deed een volle blonde sissy open, volledig in lak, lekker hoerig en de klik was goed. We zagen elkaar voor het eerst. Nadeel van het hotel was geen airco. Mijn maatje werd lekker gepijpt en ik mocht een buttplug eruit halen. Lekker meegespeeld en vervolgens haar lekker gerimd. Het plan liep anders want we waren in het hotel gebleven. Ik neukte haar en dat ging gelukkig goed, maar haar kontje was helaas te gevoelig voor de kolos van mijn vriend.

Bij het 3e standje doggy spoot ik haar vol en meteen deed ze buttplug in om mijn zaad in haar kut te houden. Ik stuurde haar aan om mijn maatje te leiden en gelukkig nam ze de leiding. Hij werd heerlijk bereden en gepijpt. Het was te laat om weg te gaan. We hadden parkeerplaats de Ruyven in de gaten, maar ze was teleurgesteld dat er geen reacties waren op deze forum. Enfin we gingen lekker met zijn 3- en verder en ik liet mijn vriend haar vaker neuken. Dat ging soms moeizaam en de blijvende warmte in de kamer gaf onze lakzaadslet ook de nekslag. Na een wilde pijpsessie kwam mijn vriend in haar mond klaar, ze keek hem geil aan en slikte al zijn zaad kreunend in.

Mijn vriend vertrok en we hadden samen nog een uur genoten. Ik kon haar nog neuken omdat ze ging doppen. Dat verdoofde de gevoeligheid van haar gewillige sissykutje. Spuiten ging ook niet want ik was op dag al klaargekomen. We hebben afscheid genomen en willen de volgende keer naar een parkeerplaats gaan in de omgeving van Rotterdam. We hadden een geslaagde date met Jennifer en zij met ons.

Groetjes Cumgiver

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Blijkbaar had men, me included, niet de behoefte om hier te reageren, maar er was voldoende animo op de parking kan ik je zeggen en men wist van de komst en waren dus ook teleurgesteld. Jammer, minpuntje...had er even een update bij gezet hier dat het niet door ging!

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Bedankt voor je bericht Ricardo,

Die lees ik met schaamrood achter mijn oren.

Hier bestaat geen excuses voor. Ik kan me voorstellen dat iedereen,die naar de parkeerplaats gekomen is enorm van baal dat we niet kwamen. Ze was maanden niet actief geweest en hield het bij 2 mannen in haar hotel kamer. We gaan in ieder geval contact met elkaar houden, zodat haar wens op de parking uitkomt. Ik had het zeker iedereen die van forum kwam geile cumdumps gegund.

Hiervoor bied ik jullie onze excuses aan.

Groetjes Cumgiver

Tvjennifer88

Snuffelaar
20 jun 2021
22
6
Volgende week Zaterdag 3 Juli, ben ik de geile trava slet van het verhaal.. in de gelegenheid naar de parking te komen om mijn kut door zoveel mogelijk geile mannen vol te laten spuiten..
excuus voor het niet laten weten dat het niet doorging. Dacht dat er juist totaal geen animo voor wAs..

X Jennifer

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden,

We hebben een nieuw gemaakt. Zaterdag 3 Juli gaan we samen rond 22:00 op pad. Jennifer heeft me de afgelopen dagen geappt en haar verlangen om een parkeerplaats slet te zijn is groot. Ze fantaseert om tot slot een creampie te doen. Voorlopig houden we parkeerplaats de Ruyven aan. Ik beloof jullie om jullie goed op de hoogte te houden. Tot zaterdag.

Cumgiver en tv Jennifer
Op haar verzoek een sletterige foto.

Bijlagen

• IMG-20210620-WA0006.jpg
    IMG-20210620-WA0006.jpg
    161,9 KB · Weergaven: 1.313

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden,

Ik laat even een update achter.
Weersverwachting is zwaar klote voor morgenavond.
We hebben 2 parkeerplaatsen in onze gedachten:
Barendrecht of de Ruyven.

We hebben dagelijks contact en Jennifer is botergeil. We hebben samen om 21:30 een afspraak en dat wordt door mij ingereden en voorgeroomd. Daarna gaat ze met mij mee met een buttplug erin om mijn room in haar gulzige neukgrot te houden.

Bij een stortbui kunnen wij besluiten om voor een klein groepje een creampie bare gangbang te houden. Dus wil je deze geile komen neuken en volspuiten, hou svp deze oproep in de gaten. morgen na 21:30 laten we weten waar we heen gaan.

Aanbevelingen zijn welkom en natuurlijk hoop ik leuke collega tgirl neukers te ontmoeten. Jennifer is botergeil en het regent apjes van haar kant. BTW contact is enkel mogelijk via om en emails beantwoorden we niet. Kom je stel je svp voor want dat vinden we leuk.

Dus we rekenen op jullie cumdump bijdragen
Tot morgen

Groetjes van Cumgiver
Een xxx van Jennifer

Tvjennifer88

Snuffelaar
20 jun 2021
22
6
Lekkere mannen.

Het word vanavond parking Barendrecht omstreeks 23:00 bied ik mijn hongerige barekut aan.. dump me vol.
Geen lange fucks.. neuk me spuit me vol en de volgende mag er in roeren..

X Jen en cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Zo beste leden, met veel trots bied ik jullie straks een geil sletje aan. Ik ben in het centrum van Rotterdam en ik ga er heen. Haar voorgenoemde tijdstip zal eerder onze vertrektijd zijn. Ruim genomen komen we om 23:30 op de parking aan. Zorg dat je een harde pik en genoeg zaad heb. We rekenen op jullie. Tot straks

Cumgiver
Xxx Jennifer

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
We gaan straks naar Barendrecht.
We hebben het heerlijk gehad samen en ik moet jullie bekennen ze is botergeil. zie foto's.

Groetjes van Cumgiver.

Bijlagen

• 20210703_224213.jpg
    20210703_224213.jpg
    891,9 KB · Weergaven: 591
  • 20210703_224548.jpg
    20210703_224548.jpg
    842,4 KB · Weergaven: 585

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Vrijdag 2 juli waren we samen naar Barendrecht geweest. Daarvoor kwam ik bij Jennifer aan. Ze had de kamerdeur opengezet en ze had haar mooie outfit aan. We hadden een half uur lekker seks met elkaar gehad en ik pakte ze doggy en fluisterde in haar oren hoe veel pikken er wel niet volgde. Geil draaide ze mee met haar heerlijke kont en daar was geen houden aan. Daarna spoot ik haar na een snuif poppers heerlijk vol. Ze deed direct haar buttplug in om zaad erin te houden.

Nadat Jennifer klaar was gingen we naar Barendrecht, een parkeerplaats bij de Thermen. Het zag er in het begin veel belovend uit. Toen we aankwamen hadden we contact met een man uit voormalig Joegoslavië, danko noem ik hem. Bij het vertellen wat de bedoeling is gaf hij aan dat hij alleen met condoom neukt. Een andere man had ook een oproep gezien op een andere site. We gingen met zijn 4 en naar een plek met een bankje. Maar helaas werden door een auto van handhaving verstoord. Die andere man was inmiddels wel weg en we vertrokken ook naar een andere plek. Dat was een rustige plek en Danko kreeg daar een heerlijke pijpbeurt. Die kwam heerlijk in haar mond klaar en ze slikte gulzig zijn zaad in.

We gingen terug naar een andere plek waar het drukker was. De auto's waren geconcentreerd bij een auto. Volgens Danko zat daar een stel. Terug naar die ene plek met dat bankje. Danko kreeg weer een heerlijke pijpbeurt en mijn pik werd ook gepijpt. De voorbijgangers waren enkel voyeurs of gay mannen en die hadden helaas geen zin in een tgirl. Wel met mannen, maar daar hadden noch Dank noch ik trek in. Onze heerlijk geile Nilfisk slet deed haar werk goed en weer spoot Danko haar mondje vol. Later probeerde ik een paar heren te ronselen voor een cumdump. Maar daar waren ze helaas niet voor gekomen.

Het avondje was heerlijk met Jennifer, maar o zo teleurstellend hoe weinig mannen sterker geen mannen een cumdump deed bij Jennifer. We gaan de 23e van deze maand weer een parkeerplaats proberen. dan hoop ik dat mijn sletje flink gevuld wordt.

Groetjes van Cumgiver

Terug
Naar boven