Bijzondere band

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Bericht misschien wel, als reactie op dit topic. Maar de dame zelf daar heb ik echt een punt achter gezet. Kijk liever terug op fijne herinneringen dan dat ik later denk had ik er maar mee gestopt. Stukje zelfbescherming zeg maar

Voormalig lid 39308

Snuffelaar
23 aug 2023
7
3
Bericht misschien wel, als reactie op dit topic. Maar de dame zelf daar heb ik echt een punt achter gezet. Kijk liever terug op fijne herinneringen dan dat ik later denk had ik er maar mee gestopt. Stukje zelfbescherming zeg maar
Heel verstandig. Ik denk dat jouw ervaring voor velen van ons een soort droom is. Totdat je er zelf middenin zit.

Het klinkt leuk, gratis seks. Je krijgt toch gevoelens bij de dame. De spanning, het stiekeme, maar uiteindelijk wordt het een last.

Wij mannen denken teveel met onze pik. Lekker geil zo'n ervaring, terwijl je thuis een leuke vrouw en/of kinderen hebt.

Je zou alles weggooien voor de spanning en geilheid. Terwijl je puntje bij paaltje ook wel weet dat het uiteindelijk op niets zal uitlopen. Ja een hoop ellende en stress.

Ik wens je kracht, want dit lijkt me emotioneel best pittig. Gevoelens zet je niet zomaar uit. Vandaar mijn beetje flauwe opmerking 'het vlees is zwak'. Maar het is vaak wel zo.

Ik volg met interesse en eventueel vervolg. Be strong 💪

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Het ging nergens meer naar toe. Vooral vanaf corona kwamen de problemen voor haar. Vooral financieel. Kon ik haar niet mee helpen. Niet als geldschieter in ieder geval. Haar wel geholpen met planning, reclame en dat soort dingen. Maar ze gaat het niet redden zo en heb haar al zo vaak gezegd dat ze ander werk moet zoeken, al zou dat betekenen dat ik haar niet meer kan zien. Ze blijft hier in hangen en kan niet aanzien hoe ze verder afglijdt. Ja makkelijk is anders.

Voormalig lid 39308

Snuffelaar
23 aug 2023
7
3
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ik waardeer je openheid enorm. Je doet je niet voor als een stoere man zonder gevoelens. Je laat juist in heel dit topic zien dat je een gevoels mens bent, hulde!

Maar je bent mentaal wel sterk. Je wilt helpen, maar laat je niet financieel uitkleden. Daar moet je echt sterk voor in je schoenen staan.

Het is makkelijk om in die val te trappen. Maar als ik als zo lees is zij daar ook niet op uit. Ze zit met zichzelf in de knoop en dat doet jou dan weer pijn om te zien.

En juist die goede eigenschap zit je hierbij in de weg. Je wilt helpen, maar ze wil (nog) niet geholpen worden. Wie weet wat voor oud zeer erachter zit.

Soms is het in zo'n situatie beter om de pleister eraf te trekken. Dat heb je al gedaan door je prepaid nummer weg te gooien. Maar er knaagt waarschijnlijk nog steeds iets, de spanning, de gedachten zijn daarmee niet ineens weg.

Wat dat betreft is het voor jezelf fijner als een dame gewoon ineens uit beeld verdwijnt.

Niet dat ik het zelf ooit zo meegemaakt heb, maar ik herken wel je beschreven gevoel. Het is heel makkelijk om voor een ander vanaf een afstand te bepalen wat wel en niet slim is. Maar gevoelens zijn een bitch.

En je kunt niet de hele wereld helpen. Succes in elk geval. En nogmaals dank voor je openheid. Heel boeiend om dit te lezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven