- Topic starter
Nou recentelijk heb ik toevallig een alternatief gevonden, met een dvp in een privé huis afgesproken, die als ze erg geil is, alles bare doet.Even een update, vorige week weer met mijn "buurvrouw" afgesproken nadat ik haar extra geld geboden had, kwam ze gelukkig. Na de betaling zijn we naar haar slaapkamer gegaan.
Ze zei dat ze bij haar vriend weinig zin heeft, mede wegens haar medicijnen gebruik. Nou bij mij kwam ze zachtjes maar wel lekker klaar, nadat ik haar een tijdje flink gevingerd had. Daarna nog even bare geneukt en dat was weer ouderwets heerlijk, vond zij ook trouwens. Het hele gebeuren was helaas wel van korte duur omdat ze weer snel weg moest ivm afspraken. Dat was minder.
Aangezien zij gaat samenwonen, was de woning bijna leeg en ze zei dat dit wel eens de laatste keer kon zijn dat we zo kunnen afspreken. Ze wil nog wel verder maar bv met een car date of in een hotel.
Hopenlijk eind van de maand weer afspreken en dan is het afgelopen voor ons (althans voorlopig voor mij ). Of ik zou bij haar thuis kunnen komen als haar vriend moet werken op zaterdag![]()
Laat zij nou in mijn dorp gewoond te hebben en ik ken haar man van wie ze nu gescheiden is.
Alleen ze woont nu in een stad niet ver bij mij vandaan en nu ff vragen of ze ook thuisontvangst doet. Zij lust er wel pap van …..anders gewoon afspreken in het privé huis.