Brandwonden door de seks

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 1700

Guest
Geen kinky verhaal.

Onlangs fietste ik door de buurt waar ik vroeger woonde en kwam zo langs een plekje waar dit verhaal afspeelde.

Ik denk zo'n 12 jaar geleden, de advertentiesites kwamen een beetje in opmars, maar ook de smartphones.

Ik maakte een afspraak met een jonge dame, via haar vriend. Tijd afgesproken, adres doorgegeven. En ik verwachte haar op de afgesloten tijd, maar helaas. Een foutje in de communicatie of zo, want zij hadden een cardate in gedachten, ik niet. Waarom.zou ik anders mijn adres geven, toch?

Ze stonden op een parkeerplaats waar in een korte tijd daarvoor een beroving plaats vond, dus ik zou daar niet heen gaan. Heb verteld dat ik die.plaats niet vertrouwde en nogmaals bij mij thuis uitgenodigd. Dit was niet mogelijk.

Nou wist ik nog een plekje, midden in de woonwijk, waar redelijk ongezien deze diensten konden worden uitgevoerd. Dat verteld en ze zouden gaan kijken. Ik kreeg een smsje dat ze er waren, ik loop er heen. Leuke dame! De auto was een combo en de diensten werden verleend achterin, prima en redelijk de ruimte.

Uiteraard was neuken zonder condoom afgesproken, maar pijpen dat ze niet zonder. Vreemd, maar ik ben daar toch geen liefhebber van, dus dat maar afgeslagen.

Over op de daad, doggy en misio, ik braaf op mijn knieën aan het pompen.
Op een gegeven moment begonnen mijn knieën redelijk pijn te doen. Lekker doorgaan. Na heerlijk klaargekomen te zijn ( weet niet meer of het intern was..) kleertjes aan en terug naar huis lopen. Met pijnlijke knieën.

Thuis in het licht zag ik op beide knieën grote brandwonden en schaafwonden. Het tapijt in de auto had zijn werking gehad. Heerlijk dat slijtvaste tapijt.

Ik heb er nog een paar dagen pijn aan gehad en de plekken verdwenen pas na enkele weken.

Terug
Naar boven