Brittany Den Haag Geleenstraat 128 k4

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Begin van de middag ging ik naar de Geleenstraat eerst deze bezocht en deed bare voor 150 euro. Moest er even over denken, maar naar binnen gegaan. Ze is een latina komt uit Venlo en in het weekend in de Geleenstraat. Bij binnenkomst betaste ze me en ik.haar. gewassen en ze begon me te pijpen. Heerlijk was dat. Later op bed en toen pijpte ik haar. Haar pik groeide en kreeg spontaan een bottem mood. Her duurde even en toen voelde ik haar pik voorzichtig in me glijden. Poppers aan mijn neus en ik werd heerlijk lang geneukt. Dat was lang geleden dat ik een lekkere pik van een trans in me had. Dit duurde een half uur en ik kwam er zelf lekker van klaar en ze bleef me neuken. Dat duurde al een half uur. En toen haalde haar pik z.c. uit en spoot op me. Maar helaas was ik niet schoon genoeg. Ze trok aan mijn pik, haar neuken lukte niet want dan is ze gevoelig. Ze pijpte me vol overgave maar spuiten lukte me niet. We deden nog een standje 69 maar ze vond het jammer dat ik niet spoot. Ik wees haar een spoor en vertelde dat niet vaak in bottom positie deed. Ik was tijdens haar paalbeurt al gekomen.

Brittany is 180 lang, latina, volslank geblondeerd haar, siliconvallei maat D, billen zijn en een mooie pik van medium formaat en sprak Spaans en beetje Engels. Volgende ben ik welkom als ik gespoeld ben. Daar twijfel ik over omdat ik licht teleurgesteld was dat ze niet neukbaar nadat ze klaar gekomen is, terwijl ik 150 neergeteld had. Moet wel zeggen dat ze tijd volgemaarmkt had

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Geen van beide. Alleen in het weekend aanwezig.
Im was ervin de middag.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Geen van beide. Alleen in het weekend aanwezig.
Ik was er in de middag.

Terug
Naar boven