Cecilia - Groningen

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/gangb...ng/ik-jonge-slet-19-met-rape-fantasie_4626129
Ik jonge slet 19 met rape fantasie.

Naam: Cecilia
Plaats: Groningen
Provincie: Groningen (NL)
Telefoon: 0627226372

Ik loop al tijdje rond met een rape fantasie, dat een groep mannen mij genadeloos neuken. Dat ik vastgebonden word en in al mijn gaten keihard doorgeneukt wordt.. Ik wil dit doen op 1e paasdag bij mij thuis in Groningen. Ben jij niet ouder dan 40 en ben je slank/sportief reageer dan snel. Ik doe het in de avond/nacht. Ik vraag geen vergoeding. En heb je vrienden die mee willen die zijn ook van harte welkom :D
ik zelf ben 19, 174,55kg slank. jij serieus dat ben ik ook.. en zoek niet 1 op 1 dates.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Deze jonge slet met fantasie houdt op 12 september haar 1e gb. Vreemd want zoals bovenstaande recensie staat vermeld dat ze op 1e paasdag ook al een gb had!! Heb me opgegeven maar nog geen reactie. Het is mij niet geheel duidelijk of het een bare gb betreft en zo ja mag je haar intern doneren? Weet iemand of het in de buurt is van een treinstation? Tijd en duur staat niet aangegeven maar zal waarschijnlijk niet vroeg zijn want ik lees bij eerste bericht avond/nacht.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
In de advertentie staat niet dat het bare is.
Wel staat er een waarschuwing onder van Sexjobs en die luidt.

LET OP: Maak duidelijke en goede afspraken bij vooraf betalen!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Haar advertentie is inmiddels van de site. Ze zocht nog een paar mannen. De gb begin vanaf 20.00 uur tot ?. Dat kreeg ik als antwoord. De gangbang is gratis maar ik betwijfel of het allemaal serieus is. Gratis; bijna te mooi om waar te zijn en bare is ook mogelijk want kreeg als antwoord: wat jij wilt. Ik zou vrijdag een mail moeten ontvangen met haar adres. Afwachten dus of het geen fake is want toen ik haar smste bleek haar 06-nummer al bekend te zijn in mijn smartphone en heb haar nog nooit bezocht dus ik heb zeer grote twijfels.

Terug
Naar boven