China Massage - Wuppertal

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
https://xingfu-tcm-massage-wuppertal.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referralWas daar eind vorige week. Moest even in Wuppertal-Barmen zijn en had deze salon al een korte tijd op het oog om uit te proberen.
De salon is een stukje verder meer richting Oberbarmen langs de B7 (war ook Aue 94 een eindje verderop ligt)
Ingang van de salon is in een hofje (zo'n 5 meter van de straatkant) aan de linker kant en boven deze deur 2 bewaking camera's.
Merdere keren gebeld maar niemand doet open. Van de straatkant kon ik door de kier van het open raam naar binnen kijken en
geen dame te zien. Wel dat er iemand aanwezig moet zijn. Zeker bezet. Van de straat ziet men de massage salon amper.
De ruit wazig en de naam van de salon Xingfu Jiankang is daarin gegrafeerd.
Half uurtje kwam ik weer terug en deze keer werd open gedaan door een normaal geklede oudere dame.
Ze (mamasan) bracht mij in een kamer met een zeer brede massage tafel wat meer een bed lijkt (wel een massage gaatje voor het hoofd).
Hoe lang en wat voor een massage ik wilde. Half uurtje alles. (ben benieuwd wat ze voor die prijs doen want verder niks afgesproken dan "alles").
Dat zou 80 Euro zijn. Hoorde in gang geluid en zag een dame komen met de dunne chinese kleding.
Ze heet Lili. Heb meteen omarmt om te kijken hoe ze reageert en ze omarmde mij ook. Kusje mocht alleen op haar wang.
Mamasan ging uit de kamer en Lili zij dat ik mij moest uitkleden. (ze kan een beetje duits).
Ging naakt op mijn buik liggen en zij ging ook meteen haar kleding uitdoen en
met haar kutje stond ze bij mijn hoofdkant. Mooi smal getrimt bosje haar en ging mij dan masseren, ging ik alvast haar poesje voelen.

Ik denk dat ze 10-15 minuten bezig was met masseren en ging toen achter mij zitten om vandaar verder te masseren
met zo nu en dan een beetje erotisch.
Korte tijd later mocht ik mij omdraaien en ze begon mij te pijpen. Was ok was maar bij Aue 94 vond ik dat ze het daar lekkerder deden.
Toen mijn pik hard was gepijpt ging ik omhoog om haar op de rug te leggen.
In de kamer hebben ze trouwens een tablet met de camera beelden van de voordeur. Kunnen ze zien wie voor de deur staat.
Ging haar eerst een tijdje beffen. Dan snel omhoog om mijn pik in haar kutje te schuiven maar zij had intussen snel een condoom uitgepakt en
wilde die erop doen. Ik zei zonder (ohne) en dat ze extra zou krijgen. Zei kwam met voorstel 20 Euro. OK en dan lekker in haar zachte poes geneukt.
Duurde niet al te lang en ik kwam heerlijk in haar kutje klaar. Na een paar nastoten eruit en zij pakte een doekje.
Dat ging net alles in dat half uurtje. Totaal dus 100 Euro voor half uurtje massage (moet je niet zoveel bij voorstellen) en
neuken zonder. Gevraagd wat een uurtje kost en dat zou 130 Euro zijn. Ik denk dat men nog een 20 Euro erbij moet leggen voor nzc.
Toen ik mijn pik bij de WC in de gang ging opfrissen, zag ik een andere dame langslopen. Ze was wel veel knapper dan Lili.
Lili met normale figuur maar voelde bij haar billen lappen slap huid ipv lekker strak kontje.
De andere dame (Sisi) zag er wat strakker uit en een veel mooier gezicht.

Weet niet of ik nog een keer heen ga. Hooguit een half uur en dan met Sisi.
In ieder geval weer een nzc adressje erbij voor de liefhebbers die een snelle wip willen hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:

j67

Snuffelaar
23 okt 2020
2
0
Ik had Sisi, 150 euro alles ohne eine stunde. Ze is jonge dame van ongeveer 30. Zeer goed.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Ik zelf vind de dames op de Aue 94 veel geiler en ze zijn €50 goedkoper. Mijn favoriete is en blijft LiLi op de Aue

Terug
Naar boven