Club Besthevaerstraat Amsterdam (1993)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik was in die tijd een jonge twintiger, al 2 jaar aan de wandel zonder bijzondere goede ervaringen. Het einde van mijn jeugd verliep niet zo glorieus en super nieuwsgierig dat ik was. Seksbioscopen durfde ik niet in, vooral als er mannen seks met elkaar hadden. Was een beetje klaar mee met mijn teleurstellende wandelcarriere. Voor 2 geeltjes stond je soms binnen 5 minuten buiten met volle zak.

De contact advertenties van de TUK en de Rosie, waren ook niet handig zonder mobiele telefoon. En die waren er wel maar peper duur, enkel voor werkeloze boeren en patsers. Tijdens de oefening in mijn dienstplicht, las ik in de Telegraaf over deze club. Een sergeant had het al eens over die club gehad. De oefening vond in Duitsland plaats en in de vrije tijd verkocht ik Wiet aan Duitsers met dikke winst, dankzij een Marokkaanse korporaal die het in de baraktuin kweekte. Een soldij was niks een rug en 6 tientjes kreeg je. Na de oefening nam ik verlof op en plande ik een dagje naar Amsterdam, incl een bezoekje aan de club van de Besthevaerstraat. hoe dit verloopt komt een vervolg.

Cumgiver

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Geweldige tijd. Die club ben ik zo vaak geweest. Je kon voor 125 gulden meen ik de hele dag onbeperkt neuken maar als ik me goed herinner slechts 1 keer met iedere dame. Bare deed ik toen nog niet dus of dat mogelijk was geen idee.

Oppie

Toogplakker
13 jun 2015
64
7
Volgens mij was er ook een op de Admiraal de Ruyterweg, ben daar weleens een "bekende" Nederlander tegengekomen.

Oppie

Toogplakker
13 jun 2015
64
7
Volgens mij was er ook een op de Admiraal de Ruyterweg, ben daar weleens een "bekende" Nederlander tegengekomen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Nou ik was er een keer geweest op een zomerse dag. Telefoonnummer had ik uit de televaag gehaald , gebeld en de man vertelde dat er 2 nymphomane dames me warm zullen ontvangen. Ik kwam in de middag binnen en er deed een magere brunette open, begeleide me naar de kassa, naar de verkleed ruimte, samen in douch en daar werd ik heerlijk gepijpt. Nam me apart op bed en tot schrik zat ze zonder condoom op mijn paal te rijden. Hoewel ik aangaf dat ik snel klaar kom zei doe maar spuit mijn hoerenkutje maar lekker vol zo gezegd zo gedaan. Wat een verheerlijking. Verder gingen we naar de ruimte wat op een huiskamer leek de overige dames waren niet zo bijzonder. Een oudere mollige dame van in de 50 pijpte mijn pik stijf, deed een condoom om en begon aan standje reversed cowboy. Andere bezoekers moedigde ons aan. De brunette was in dezelfde ruimte op het matras met een andere man bezig, ook met condoom. Toen ze stopte leek het met mij en mollige dame niet te lukken. De man achter de bar vertelde me dat er straks meerdere jongere vrouwen komen. De brunette merkte de fiasco op en nam het over. Dirigeerde op het grote matras en geil riep ze me steek die heerlijke pik in mijn kut en woon me uit. Ik was meteen over een drempel heen en gaf haar a kleine publiek heerlijk stoten. Veertig minuten lang gaf ik haar in verschillende standjes stoten en deze krolse kat werd met de minuut wilder. Anaal mocht niet vond dat toch jammer, maar haar kut met mijn 1e zaadlozing was heerlijk sappig. Af en toe kon ze raar grinniken en pakte met volle kracht vast. Spuit me vol krijste ze en niemand die er wat van zegt schoot ik magere kale vol. Ondertussen was er een mooie donkere Surinaamse dame gekomen. Dacht op rust te komen en voor ik het wist zat ze naast me. Ze leidde me naar de ruimte met douches en een bad en liet het bad vollopen. We stonden onder de douche tongde met me en ging me pijpen. Na een paar neukbeurten was mijn pik te gevoelig voor een pijpbeurt en befte ik haar onder douche. Hmmmm wat een super mooi kutje lekker paars van binnen. We stapte in het bad dat half vol was en deden daar standje 69. Gelukkig pijpte ze me zachter en die heerlijke kut smaakte ze super lekker. Ze vroeg ik condooms bij had, nee knikte ik en zonder iets te zeggen ging ze in bad, zonder condoom op mijn pik rijden. Jongen zei ze niet in mijn poenie hè, wat ik niet snapte. Ook zij was een wilde Amazone, en kreeg het voor elkaar om me in bad klaar te rijden. Ahh ik kom riep ik, ja kom maar lekker en ik werd lekker door haar exotische roos gemelkt. We gingen douchen en ze ging doggy klaar staan, pak me mijn poenie staat open voor je. Toen viel het kwartje toen ze haar kut lippen opentrok en snel schoof ik hem blanco erin. Door haar kleinere lichaams lengte kon ik op die positie lekker tongen en greep haar tieten vast. Weer spoot ik haar vol. Hmmm. We gingen samen terug naar de kamer, met de bedoeling voor een pauze. Er waren kleine hapjes en ik had wat te drinken. De brunette kwam naar mij en voelde me aan mijn pik. De Surinaamse dame zat naaste en zei ga maar hoor of wil je ons allebei. Ze keken de barman vragend aan, ach toe maar sletjes verwen die jongen maar samen. Er waren haast geen mannen en zo belandde we op het matras. Samen pijpte ze me en meer handen over mijn lichaam was al bijzonder geil. De Surinaamse keek de brunette vragend aan en ze knikte. En weer werd ik door de donkere parel bereden. Ik gaf aan of ze allebei op de knieën voor me willen en neukte ze omste beurten. Ondertussen waren er een paar mannen gekomen en de brunette ging met een van hen verder. Door de trio spoot ik de Surinaamse weer vol en kwam er een tijd van rust. Ik was van plan om te gaan, maar de barman zei dat de brunette niet klaar was met mij. Die was snel terug, toen hij haar riep en ging me op de bank berijden. Ik nam haar mee op het matras en de laatste zaad lozing was weer een heerlijke feit.

Moe en voldaan stapte ik uit deze club. Voor de 1e keer zonder condoom gedaan met dames van plezier, dat was een vuurdoop. Ik maakte een afspraak met mijn huisarts. Weken van angst en onzekerheid gingen voorbij totdat ik eindelijk wist dat dit bezoek geen soa opgeleverd had. Een preek van de huisarts rijker maar ook een overheerlijke ervaring. Ik ben nooit terug geweest naar die club, want het besef van risico was nog te groot. Wat een geile ervaringen was het.

Cumgiver.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik herinner het me als de dag van gisteren, die brunette was een geile donder en kleine Surinaamse ook.

Terug
Naar boven