Cumgiver
Legende
- 6 mei 2019
- 1.451
- 1.066
De afgelopen week werd ons koninkrijk de nederlanden door de buurlanden als code rood gebied beschouwd. Dit was ook een week dat een vraag in de app binnen kwam of ik nog interesse in haar had. Door schaamte hapte ik flink in deze haak; "het is te lang geleden dat we lekker vanelkaar genoten en dat wil ik zeker weer". Ik had weer contact met een schone volslanke tgirl, met arabische uiterlijk die superhoerig gekleed was. En dat na een halfjaar stilte.
Het electronische balletje rolde en daar merkte ik op dat ze ontzettend zin had in gangbangs. Mijn voorstellen tijdens de 1e date mbt andere mannen die op leeftijd zijn zoals ik werden al afgewezen omdat ze normaal alleen met mannen date tot 32 jaar. Maar nu stemde ze wel in. Helaas haakte 1 chatmaatje af door de verscherpte maatregelen tegen Corona. Dus bleven er 2 over. Ze had een andere man uitgenodigd en alles gebeurde gisteren nacht in het crown plaza hotel in Antwerpen.
Onderweg daarheen maakte we een stop langs de a4, ik had met een travestiet gechat op bullchat. Of ze zin had om 2 harde pikken af te zuigen. Maar het werd een korte pisstop en gelukkig maar. Een berichtje van die tgirl waar we een afspraak mee hadden was toch eerder klaar en op naar Antwerpen. Ik had op haar verzoek mijn locatie via de app gedeeld, dus zin had ze zeker. Het hotel ligt op het einde van afslag Wilrijk en het was ons reuze meegevallen wat betreft de controles en de maatregelen. Je kon zo binnen het hotel in naar haar kamer.
We kwamen in de kamer, begroette haar uitgebreid en maakte kennis met een vriendelijke gezellige brabantse man die ook ouder is als zij. We begonnen lekker aan de bubbels en namen de wap middelen in. Onderweg al een kamagra op en vanaf het moment in de kamer stonden onze klokken constant op 12 uur. We werden alledrie op zijn beurt deepthroath gepijpt. En dat moment sloeg de wap bij me in. Snel zei ze Ela wordt er nog geneukt? Die flinke kolos van die vriend mij zat er meteen in en dat terwijl ze pijpte en die andere man. In het begin was ik relaxter vaak languit liggen en lekker laten pijpen. Eerst wou ik zien hoe die andere man haar pakte en ook hij glee er blank in haar. Zijn condooms was hij spontaan vergeten. En natuurlijk kwam ik uit de luiheid modus om haar flink doggy te neuken. En wat kan ze heerlijk mee stoten

. Het werd geregeld te warm binnen en daardoor hadden we veel gezellige pauzes. Zeker 3 flessen Cava's en Prosecco 's verder gaf ze aan dat ze double penetration wilde en daar hadden wij ervaring mee. Wat ik zo tof vind is dat de andere ging kijken hoe we dat deden. Weer lag ik lekker onder haar en mijn vriend plugde zijn kolos achter haar erbij. Wauw dat was een super strakke beleving en heel handig wis ze hoe ze een pop out pik er weer in kreeg. Het meest fantastische was dat ze die man pijpte, zo geil en sletterig uitzicht dat is werkelijk een van de mooie momenten. Maar ik heb niet altijd op de matras gelegen tussen door doggie geneukt in de Waeslandtunnel en ook dp gedaan. Nog mooier moment was dat die andere man deelnam aan dp en tja ik lag er weer onder, want nu werd de kolos van mijn vriend genilfiskt. Het was mij een eer om haar met die andere man dp te geven. Tot slot kwam het mooiste moment, tijdens dat mijn vriend haar hard doggy neukte kreunde hij hard. Snel had ze door dat zijn Big Ben gaat luiden. En netjes vroeg hij haar om haar volspuiten en ze stopte met mij te pijpen. Kom gij maar eens goe onder me liggen instrueerde ze mij en heerlijk zat mijn pik in mij. Ik knipoogde mijn vriend met de duim omhoog en tot zijn verbazing zat zijn Big Ben er ook in. Het tikkie tokkie tecniek ging van start en steeds begon haar harder te kreunen. Plagend draaide en zei kom maar lekker in me. Zijn stoten werden harder en toch bleef ik er in. Voor ons alledrie de 1e x dat iemand tijdens de dp klaarkomt. Ik voelde zijn kolos de diepte in gaan en terug spoot hij haar vol terwijl ik erin zat. Wat een geile ervaring zo van de bucketlist af. De zaad die mijn ballen zat likte ze op en meteen ging mijn pik in haar volgespoten neukgrot. Ahh dat is heerlijk zo'n sappige zaadkut. En met zaadrestjes tongde ze hem 

en toen ze en nu moet gij spuiten. Mijn gevoel zei yes en ik zei ga jij maar eens lekker op je buik liggen voor mijn cumdump. Eerst lekker die kut rimmen, uitzuigen was niet nodig want mijn vriend had een goede lading gegeven. Toen zat mijn pik aangenaam in haar zeiknatte neukgrot en door cumswap tongen trakteerde ik haar waesland tunnel op harde stoten. Zat zo diep dat ik mijn cumgun spontaan voelde afgaan en weer werd ze door een flinke lading mannenpap volgespoten. Ik bleef er in en tongde 10 minuten na en smeerde haar opengerede neuktunnel helemaal door. Helaas had de andere man last van een kerktoren slot, maar dat vond niemand erg. Ook voor hem en voor haar en zeker voor ons: een zeer geslaagde avond in de Antwerpse Crown Plaza spermaflat. 

Bedankt voor het lezen beste leden. Mag ik jullie svp mijn excuses aanbieden dat ik geen foto's gemaakt heb. Op foto's van je date, pagina 51, heb ik 2 foto's van haar tijdens onze date van begin maart van dit jaar: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=3117&start=500
Achteraf viel het wel mee met de corona maatregelen. Geen enkele controles en alles verliep zoals het hoort. Dat ons land rood heeft, had gelukkig niet geleid dat deze geile rode duivelin haar 3 code rood comboys moest missen.
Het electronische balletje rolde en daar merkte ik op dat ze ontzettend zin had in gangbangs. Mijn voorstellen tijdens de 1e date mbt andere mannen die op leeftijd zijn zoals ik werden al afgewezen omdat ze normaal alleen met mannen date tot 32 jaar. Maar nu stemde ze wel in. Helaas haakte 1 chatmaatje af door de verscherpte maatregelen tegen Corona. Dus bleven er 2 over. Ze had een andere man uitgenodigd en alles gebeurde gisteren nacht in het crown plaza hotel in Antwerpen.
Onderweg daarheen maakte we een stop langs de a4, ik had met een travestiet gechat op bullchat. Of ze zin had om 2 harde pikken af te zuigen. Maar het werd een korte pisstop en gelukkig maar. Een berichtje van die tgirl waar we een afspraak mee hadden was toch eerder klaar en op naar Antwerpen. Ik had op haar verzoek mijn locatie via de app gedeeld, dus zin had ze zeker. Het hotel ligt op het einde van afslag Wilrijk en het was ons reuze meegevallen wat betreft de controles en de maatregelen. Je kon zo binnen het hotel in naar haar kamer.
We kwamen in de kamer, begroette haar uitgebreid en maakte kennis met een vriendelijke gezellige brabantse man die ook ouder is als zij. We begonnen lekker aan de bubbels en namen de wap middelen in. Onderweg al een kamagra op en vanaf het moment in de kamer stonden onze klokken constant op 12 uur. We werden alledrie op zijn beurt deepthroath gepijpt. En dat moment sloeg de wap bij me in. Snel zei ze Ela wordt er nog geneukt? Die flinke kolos van die vriend mij zat er meteen in en dat terwijl ze pijpte en die andere man. In het begin was ik relaxter vaak languit liggen en lekker laten pijpen. Eerst wou ik zien hoe die andere man haar pakte en ook hij glee er blank in haar. Zijn condooms was hij spontaan vergeten. En natuurlijk kwam ik uit de luiheid modus om haar flink doggy te neuken. En wat kan ze heerlijk mee stoten
Bedankt voor het lezen beste leden. Mag ik jullie svp mijn excuses aanbieden dat ik geen foto's gemaakt heb. Op foto's van je date, pagina 51, heb ik 2 foto's van haar tijdens onze date van begin maart van dit jaar: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=3117&start=500
Achteraf viel het wel mee met de corona maatregelen. Geen enkele controles en alles verliep zoals het hoort. Dat ons land rood heeft, had gelukkig niet geleid dat deze geile rode duivelin haar 3 code rood comboys moest missen.