Contact Tips & Tricks

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil een actieve bijdrage leveren op deze forum. De beerput topic bevat genoeg gevallen die met oplichting en teleurstellingen te maken heeft.

Menig lid hier is bereid te betalen voor sex zonder condoom. Onbevooroordeeld vind dat deze groep voorzien mag zijn van truckjes om de onheil van boven te voorkomen.

Mijn voorbeeld is deze topic https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=177&t=6925 en gelukkig voorkwam ik de ellende, die ik niemand gun.

Ik trap af
* afbeeldingen kopiëren en via google op afbeeldingen zoeken zie voorbeeld topic waar een lid zijn inzet voor gaf. 🏅 voor hem.
> dat kan met een laptop of desktop.
Vraag: wie weet de truc met een android app?
* Onze moderator cwp had hem al en deze stond al in mijn toestel bij mijn favorieten
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer
Ik zie ook graag in de topic terug hoe je een afspraak incl. bare en interne donatie maakt en welke voorwaarden we niet hoeven te accepteren zoals vooruitbetalen en tikkie.

Moderators mogen een aparte topic voor aanmaken ter bescherming van alle leden hier.

Groetjes Cumgiver
Wenst u een geslaagde bare en creamie date toe.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dignity,

Bedankt voor je tip, deze is enkel te gebruiken voor laptops en desktops.
Foto check is idd mogelijk dmv chrome openen afbeeldingen en met rechtermuisknop de optie afbeeldingen zoeken te kiezen.
Bijna hetzelfde als de optie die bied als een chrome extensie.

Voor iedereen, iemand die een optie weet voor smartphones, tablet en iPhone welkom.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Sinds Kinky de nieuwe website online heeft is het zoeken direct vanaf de foto weer toegestaan. Rechtermuis klik, en zoeken met google. scheelt een hoop verrassingen...

.

Schermafbeelding 2019-06-14 om 12.20.21.png

Zo wilde ik Sandy in Crooswijk wel even bezoeken
Maar ik ga er vanuit dat Vecina Bella met 77K volgers niet hier de hoer speelt, zou kunnen maar vermoed van niet...

HuggyBear

Toogplakker
10 apr 2019
71
1
CWP zei:
Sinds Kinky de nieuwe website online heeft is het zoeken direct vanaf de foto weer toegestaan. Rechtermuis klik, en zoeken met google. scheelt een hoop verrassingen...

Is dit met Chrome, op een Windows of Apple?
Wel handig ja!

paaltjes.piet

Toogplakker
8 jul 2018
179
148
Welke browser gebruik je hiervoor? Met Firefox zie ik geen mogelijkheid om meteen te zoeken naar de afbeelding.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi ik ben onlangs een 2e site tegen gekomen om een nr te checken. Dit is hetzelfde idee als wieheeftgebeld.nl

https://gebelddoor.nl
Meer tips om onze leden te behoeden voor oplichting en fake advertenties zijn welkom.

Cg

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb een app gevonden voor Android smartphones om afbeeldingen te zoeken op het internet. Daar zijn 3 zoekmachines aan verbonden: Google, Yandex en Bing.
Yandex is een goede zoekmachine die al geregeld gebruikte foto's ontmaskerd heeft.

De app heet "Search by image"
Doe je voordeel mee

Cumgiver

Terug
Naar boven