Creampie gangbang

Doneerfan

Snuffelaar
17 mei 2021
4
27
Voorheen was ik organisator van creampie gangbang in de buurt van Bilthoven, Utrecht. Meestal met 2 dames en tussen de 10 tot 25 mannen. Op een gegeven moment had een van de mannen kennis gemaakt met een Thaise dame van toen 21 aar. Ik noem haar Yatzee, maar dat was niet haar werkelijke naam. Zij wilde heel erg graag een keer het ervaren. Ze had hem verteld dat ze een sperma had. Alles met sperma vond ze heerlijk. Drinken, maar vooral in haar kutje wilde ze het hebben.
De kennis zou haar ophalen met nog een vriend van hen en dan zouden we haar bij mij thuis testen. Hadden rond 20 uur afgesproken. De auto kwam op de oprit, en Roberto stapte voor uit. Ik liep erheen, en zag Yatzee bovenop Tjerk zitten. Kleine tietjes, lang mooi zwart haar en volledig naakt. Ze klimde langzaam van Tjerk af. Het verbaasde mij dat zo'n klein meisje zo'n grote dikke pik kon hebben. Het bleek dat ze hem tijdens de rit achterin had leeg gereden. Zijn zaad zat echt diep in haar.
Vervolgens stapt ze naar uit de auto om snel bij mij naar binnen te gaan.
Eenmaal binnen kwam Roberto. Yatzee keek verlangend naar hem. Zij vroeg hem om haar echt goed weer vol te spuiten. Wat zij niet wist. Ik had 4 goed volgespoten condooms in de vriezer liggen. Een van onze deelnemers van de gangbang was een liefhebber van gokkun. En ik was benieuwd of zij en wat zij er mee zou doen. Terwijl zij ditkeer doggy bezig was met Roberto gaf ik haar de condooms met het zaad erin. Ze wist niet wat ze zag. Pakte de eerste 3 opende die in haar leegstaande glas en dronk het zo achter elkaar op. Terwijl ze met haar tong het laatste restje uit het glas dronk. Zo iets hadden wij nog nooit meegemaakt, maar was super voor onze jongen uit het zuiden (volgens mij kwam hij uit de buurt van Tilburg). Ze was nu al een paar keer klaargekomen. De laatste condoom. Wat zou ze ermee gaan doen? Roberto was in de tussentijd klaargekomen in haar kutje, die nu wel langzamerhand leeg liep. Zij ging met haar benen in de lucht liggen om het zaad niet zomaar kwijt te raken. Vervolgens vroeg ze aan Tjerk of hij het zaad uit de condoom ook bij haar wilde inbrengen. Tjerk liep naar de auto en haalde er een tas uit. Yatzee lag met haar benen wijd open. Hij haalde een eendebek uit de tas en een aantal pipetten. Met de eendebek opende hij haar kutje en met een pippet stopte hij het zaad uit het condoom in haar kutje. Jeetje wat een geil gezicht was dat. Opnieuw kwam Yatzee klaar. En de pik van Tjerk stond alweer. De eendebek eruit, zijn grote dikke pik erin. Wat een heerlijk gezicht was dat. Het verse zaad vermengd met het zaad uit de condoom vloog overal heen. Je kon zo zien dat Yatzee aan het genieten was(en ze kwam weer klaar).
Ze was goedgekeurd voor de volgende gangbang waarbij we dus nu ook gokkun gingen doen met haar en onze vriend uit het zuiden. Wel kon ditkeer de vrouw van Roberto er niet bij. 2 dames met beide kleine tietjes was niet een goede combinatie. Dus Sandra zou dan een goede keuze zijn.
Tot de volgende keer dus.

Terug
Naar boven