Düsseldorf, Gustav-Poensgen-Straße 41, "Braun" Jennifer

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik had al een onderwerp geplaats over Samsara :
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=186&t=3754Het merkwaardige aan de link
https://www.6today.de/duesseldorf/gustav-poensgenis dat deze verwijst naar een adres eerder dan naar een bepaalde dame. Ik had gemerkt dat in de loop van de maanden de link soms "dood" is en soms werwijst naar telkens andere dames. Recent is er Jennifer

Ik was onlangs weer in Düsseldorf en ging eens langs. Ge moet aanbellen bij "Braun" of "Schneider" en het is op de eerste verdieping.

Jennifer bleek iets minder slank dan op de foto en had geblondeerd eerder dan echt blond haar, maar het was wel een schoonheid. Ze bleek geen duits te spreken maar wel goed engels. Ze vroeg 150 € voor een uur en toen ik vroeg naar "sex without condom" kon dat voor 50 € extra. Ze zei wel "not come inside". Het werd een leuk vrijpartijtje met zoenen, pijpen, neuken in missio en cowgirl. Ik vroeg haar ook om even in mijn armen te komen liggen met haar hoofd op mijn schouder ; ze was dat blijkbaar niet gewoon want was eerst wat onwennig ; ze moest giechelen toen ik zei dat ze heerlijk zacht was.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was onlangs weer daar. Er was geen "Braun" meer op de deurbel, wel nog "Winter". Er kwam iemand buiten en ik slipte binnen. Op de eerste verdieping was er een deur met "Schneider", "Braun" en "Winter". Ik belde aan. De deur werd geopend door een naakte dame (dik maar niet onknap en met lang blond haar). Ik kreeg te horen dat "Braun" er niet meer is, wel nog "Schneider" en "Winter". Toen ik vroeg of ze nzc deed, kreeg ik een resoluut nee als antwoord. Ik zat beneden op de trap mijn Google Maps printjes te raadplegen toen een duidelijk ontevreden man mij vroeg wat ik daar zat te wachten. Ik maakte mij uit de voeten.

Dus, het adres waar ik tot 2 maal toe een mooie dame vond die nzc deed maar wel "not come inside" is er niet meer. Het ziet er naar uit dat privé-ontvangst in apartementen moeilijk wordt wanneer buren niet gediend zijn van de overlast veroorzaakt door al die mannen die in en uit lopen en van de slechte reputatie.

Terug
Naar boven