Düsseldorf, "Night and Day", Jessica, Antonia,...

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik maakte gebruik van het feit dat het vandaag feestdag is in België maar niet in Duitsland om nog eens te gaan "wandelen" in Düsseldorf. Vorige keer had ik tevergeefs naar Jessica gezocht :
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=186&t=3754Ik kwam aan de deur van Worringer Straße 52 aan omstreeks 13 u en ging meteen naar het apartement op de 2OG, waar de "Night and Day" is (hoewel er geen naambord op de deur staat). Er stond een blonde dame aan de deur, ietwat aan de dikke kant en niet echt knap. Ze zou blijken Antonia te heten en oosteuropees te zijn. Ik vroeg of Jessica er is en kreeg te horen dat die komt omstreeks 16 u. Ik aarzelde even en bedacht dan dat als ik terug zou komen om 16 u en om één of andere reden geen goede service zou krijgen ik geen tweede kans zou hebben om nog iets te beleven vooraleer ik terug moest naar het treinstation. Ik nam dus het zekere voor het onzekere en en vroeg of ze "ohne gummi" deed. Ze zei dat een halfuur + nzc 100 € kost maar dat ze voor mij de prijs wou naar omlaag doen tot 80 €. Eerst pijpte ze mij, wat ze goed en zonder handen deed. Dan neukten we, ik nam mijn tijd en paalde zachtjes, ze bewoog wat mee en zei de hele tijd "oh, mein gott!". Ik kwam uiteindelijk lekker klaar. Ik moest achteraf wel expliciet vragen waar ik me kon wassen.

Ik vond de advertentie van Antonia
https://sexdo.com/58637-antoniaDaar deze misschien niet on-line blijft plaats ik foto's on-line.
Jessica.jpgAntonia.jpg
Het telefoonnumer van de "Night and Day" is (01575) 8012547.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
erikvsa zei:
Is het parkeren daar iets verbeterd?
Geen idee. Ik ben met de trein gegaan en dan te voet (is op een forse wandelafstand van het station).
erikvsa zei:
Na 1 juli is er dus nog veel mogelijk?
ter plekke gewoon vragen?
Blijkbaar wel. Of het mooie liedje zal blijven duren weet ik niet.
erikvsa zei:
Ook onder de 100 euro?
Wel, zoals ik zei betaalde ik slechts 80 €. Ik denk niet dat ge moet rekenen op fors onder de 100.
erikvsa zei:
Ja;, inderdaad, de link die ik geplaats heb is fout.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was onlangs in Düsseldorf om me eens lekker te laten gaan. Ik had deze keer voorzien om er de nacht door te brengen in een hotel, zo dat ik niet op de klok moest kijken. Jammer genoeg was de link naar Jessica ondertussen verdwenen en haar telefoonnummer bestaat niet meer. Toen in ging kijken Worringer strasse 52 bleek dat de deurbel gevandaliseerd was : geen naambordjes meer, naakte draden en niet duidelijk of de bel wel een signaal geeft. In elk geval was er geen reactie en de meeste ramen hadden een gesloten rolluik. Ik weet dus niet of daar nog iets te beleven walt (de link naar "heisse Antoonia werkt voorlopig nog wel).

Terug
Naar boven