Dasha - Amsterdam

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
En weer een nieuwe van de Hi bby organisatie. Jammer van die achteraf "versiersels"
Moeilijk te beoordelen of hier ook de gebruikelijke Photoshop afval-techniek op los is gelaten, maar ik denk het niet.

Ik heb wel de indruk dat nzc verplicht is om lid te mogen worden van de club.
Ze hebben deze optie allemaal zonder uitzondering.

https://www.kinky.nl/advertenties/7283786-dasha

Laatst bewerkt:

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Welke rest?
Ik heb geen foto's geplaatst.. dat wil ook niet op een mini Iphone.
Verder dan dit kom ik niet:

IMG_3185.png

tgameon

Snuffelaar
29 jul 2016
19
4
Ik ben er van middaag geweest toen de deur open ging zag ik een dame die nauwelijks op de dame van de fotos lijkt, misschien ooit maar ze zijn zaar bewerkt. Net als bij Ana.
Ik ben meeten weg gegaan. Het is een klein dametje 1m55 ongeweer, een klein buikje en did amper haar mond open, slecht gebied denk ik.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Nou kom er 20min geleden vandaan. Moest op my 508 zijn daar aangebeld maar niemand deed de deur open dus ben weer weggegaan...

incognitoe230

Toogplakker
8 mrt 2023
63
40
Ik was er gisteren. dame van de foto's inderdaad. ze is zeker niet 169 cm lang. veel sorteerder dan dat. gezicht is bijgewerkt op de foto's, maar niets onverwachts. ze spreekt redelijk Engels. ik kon helaas niet verder gaan omdat ze liever niet deelneemt aan klanten van mijn ras. Ik begreep en respecteerde haar beslissing. dus ik vertrok zonder problemen

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Ik was er gisteren. dame van de foto's inderdaad. ze is zeker niet 169 cm lang. veel sorteerder dan dat. gezicht is bijgewerkt op de foto's, maar niets onverwachts. ze spreekt redelijk Engels. ik kon helaas niet verder gaan omdat ze liever niet deelneemt aan klanten van mijn ras. Ik begreep en respecteerde haar beslissing. dus ik vertrok zonder problemen

Echt niet te geloven, te triest voor woorden omdat je een ander ras hebt je niet naar binnen kan
Dame mag het allemaal natuurlijk zelf uitmaken wie ze erop laat maar triest is het wel

thomas0

Snuffelaar
1 apr 2022
9
13
it's honorable of you to respect her decision without making fuss. of course, people can have sex or not with who they please , even if they get paid for it, but in this case, she could at least give mention of her preferences in her ad, so as not to make you waste your time. You may mention if this happens again.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
@thomas0 Ze schrijven en beheren Kinky advertenties niet zelf. Ze beantwoorden ook de Whatsapp niet zelf. Ze wachten daar alleen maar in het appartementje tot de planner doorgeeft dat er een klant onderweg is naar boven. Ze kunnen dus pas iemand afwijzen als ze je door de deurspion zien of als de deur al open is.

incognitoe230

Toogplakker
8 mrt 2023
63
40
@Ferry73 nou, ik denk dat ik haar verrast heb. ze was geschokt, maar we liepen helemaal naar haar kamer. ik denk dat ze nog twijfelde. misschien als ik haar had geprobeerd te overtuigen, was het gelukt? wie weet! ze stelde wel andere dingen voor die we konden doen in plaats van onze hobby volledig uit te oefenen. ik vond ze onbevredigend

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ze kwam je ophalen bij het trappenhuis?
Ze stelde voor andere dingen te doen? wat dan? ik kan niks bedenken 😂

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Misschien te groot geschapen? :)

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik zie dat ze haar advertentie weer uit de slaapstand hebben gehaald.
Ervaring leert ze dan in de bus zit onderweg naar Nederland en dit weekend weer gaat werken.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ze is er weer op een bekende locatie in Amsterdam. Het lijkt dat ze iedere keer maar korte periodes hier blijft.

Wally83

Toogplakker
9 feb 2025
39
31
Ook dit Kinky profiel wordt door een andere meid gebruikt.
Het is dezelfde die eerst in Rotterdam zat. Omgekeerd voor de 2e keer deze week.

Skloon

Snuffelaar
10 nov 2020
11
8
Ik ben een aantal maanden geleden geweest. Volgens mij was ik haar eerste klant toen ze naar Nederland kwam. Er stond een naar mijn idee Turkse tv serie op in haar kamer. CIP was toen helaas niet mogelijk. Pijpen was ook niet echt top. Beffen was ook niet top. Ik vond het niet goed genoeg voor herhaling.

Terug
Naar boven