Date met koppel

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Via afspraakjes toch weer eens een date kunnen regelen met een koppel die een man extra vroegen.
Afspreken ging vlot, dame prachtige vijftiger naturel met strak kutje.
Flink paar uurtjes kunnen neuken. Dame genoot van twee pikken en nodige zaad (niet intern).
Heerlijk weer eens na op 100 advertenties te hebben gereageerd dat het weer eens raak was haha

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
GEEN BETAAL koppel?
Inderdaad, gewoon een leuk gelegenheidsstel.
Man met zijn minnares zoals ik het begreep en ze wilden er graag een extra man bij.
Zij deftige dame, zeer sexy met lingerie. Hij goed gebouwd sportief en beetje dominant.
Terwijl ik haar befte liet hij zich pijpen en kreeg ze eerste lading sperma in haar gezicht en haar.
Toen was de toon gezet....
Helaas geen DP gedaan

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Dat klinkt als mijn ideale date. Zoek ook eenn koppel om mee op ontdekking te gaan.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
die zijn genoeg te vinden op bv chatgirl enz je moet wel beetje moeite doen en natuurlijk in de smaak vallen, fun dates bespaar je niet alleen hoop geld maar zijn ook vaak stuk beter hebben alleen nadeel dat als je zelf zin hebt hun meestal niet kunnen of zin hebben

Voormalig lid 33763

Toogplakker
8 nov 2022
34
22
Ander nadeel is dat het soms erg lelijke vrouwen zijn. Nu twee keer erg blij geweest dat ik een videocheck deed. Lichaam van de profielfoto was lekker, maar het type hoofd waar ik aan denk als ik mijn orgasme uit wil stellen.

Zou ook pijnlijk zijn om ter plaatse aangekomen nog om te moeten draaien. Bij een pro al niet zo leuk, laat staan bij een amateur.

Laatst bewerkt:

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
Vind dat eigenlijk wel meevallen zitten alle smaken tussen van heel lelijk tot heel knap, Ik ben ook zelf al een aantal keren omgedraaid en heb ook wel eens gehad dat er gewoon de klik er niet was van de andere kant dat hoort er allemaal bij. Voordeel is dan wel dat de date gewoon niet door gaat bij een betaalde date heb je dat als er bv geen klik is dat er leuk word gedaan tot je betaald hebt en dan is het een al ellende. Wat ik wel nooit doe is ver reizen bij fun dates, zit te veel fake tussen en je weet ook nooit of er een klik is bij jezelf of bij de ander.
Als ik zelf wat verdere afstanden zou reizen dan zou ik best wel veel kunnen daten maar denk dat ik dan ook regelmatig uren voor noppes in de auto zou hebben gezeten dus daar begin ik niet aan

Terug
Naar boven