De prijzen voor een afspraakje in de huidige tijd.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Vanaf intern mag, laat die kachel wel uit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Baley :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: alle berichten die 'de grap gemist hebben' verwijderd!

Beste medewandelaars, dit staat in de rubriek 'verhalen' met reden dat er ook wel eens wat luchtig mag gedaan worden.
Gelieve daarmee rekening te houden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
In deze rubriek worden onderwerpen geplaatst die ook onder een ander item of zelfs onder een andere rubriek toegevoegd zouden kunnen worden. Hetzelfde geldt ook voor onderstaande eigen bijdrage.
Het uitgangspunt is steeds de gestegen prijsstijgingen in de afgelopen periode.
verschillen in afkomst
In de driehoek Den Haag, Leiden en Rotterdam zijn veel dames uit Oostbloklanden actief. Met name Russische dames zijn vaak te herkennen in hun WA-profiel met de toevoeging: Привет, я использую WhatsApp, hetgeen in het Russisch betekent 'Hallo, ik gebruik WhatsApp'.
Ook hun uurprijs is vaak € 130,-, waarbij je van tevoren al haast ervan uit kan gaan dat er extra's bij komen. Er wordt in hun profiel vaak geen melding van gemaakt. Nu kun je dat van tevoren vragen, maar ik geef er de voorkeur aan dit ter plekke te bespreken. Om de gestegen kosten van levensonderhoud nog een beetje in de hand te houden ga ik het afgelopen halfjaar op extra's niet in, temeer omdat die ook niet in hun profiel staan. Gaat de dame hier niet mee akkoord, ga ik weg. Als ze geen strakke inplanning hebben missen ze 2 uur aan inkomsten. Echter bij deze groep dames doet zich het volgende voor: óf ze plannen zelf voor een 2-, of 3-tal dames in hetzelfde vaak luxe appartement, of er zit een planner tussen. In het laatste geval wordt er overlappend gepland. Als je dan van tevoren slechts de stad en straat hebt doorgekregen, kreeg ik bij aankomst vaak te horen: wait bby en bv na een ½ uur wachten +20 min baby. Hier was ik na dit 2 keer meegemaakt te hebben klaar mee. Dan kreeg ik daarna de melding: come bby. Nou deze bby is al naar huis, maar je hebt best nog een ander slachtoffer voor mij, zo schreef ik haar terug. Even een ervaring over zo'n luxe appartement: ik was eens bij een dame midden in de stad Rotterdam en voordat ik weer huiswaarts ging wilde ik me even opfrissen. Voordat ik in de douche kon met aan drie kanten glazen wanden moest ik in de rij gaan staan: er zaten al 2 meiden op hun hurken hun druipsteengrotjes uit te spoelen: geheel ongegeneerd lieten ze mij weten dat ik nog even voor de douche moest blijven wachten; was even nagenieten van al dat schoons.

Bij de dames die zelf inplannen is de ervaring heel verschillend: er zijn er die er zó druk mee bezig zijn dat het lijkt op routinewerk. Je maakt een afspraak voor bv over 4 dagen. Als je dan niet tussendoor wat van je laat horen en je laat weten over 2 uur in de straat te arriveren, heb ik gehad dat ze vertelde dat ze dacht dat het niet door zou gaan, omdat ze al 3 dagen niets van me vernomen had, alsof ik tussendoor niks anders te doen heb. Bij een dame waar ik voor de eerste keer kwam moest ik kort voordat ik haar appartementsnummer door kreeg even videobellen met haar. Mij allemaal best, om te zien welke persoon er nu weer binnen komt wippen. Maar bij volgende afspraken met diezelfde dame herhaalde dit ritueel zich, alsof ik een nieuwe klant was. Ik ga hier verder niet in detail, maar bij Olesya en de Annastacia's van deze wereld spelen prijsverhogingen nauwelijks een rol. Daar komt per week minstens 7 tot 10x de maandtermijn aan energievoorschot, die bij een doorsnee gezin betaald moet worden, binnen. Zouden deze dames de toneelschool hebben doorlopen zouden zij cum laude geslaagd zijn, maar verhogen ondertussen hun prijzen wél.

In het noorden van België en in het zuiden van Nederland zijn Chinese dames actief. Hier gaat het er anders aan toe. Zelden plannen de dames zelf en waarschijnlijk om speciale redenen wordt er (soms) ontvangen in grote vrijstaande panden waar de core business massage is. Je maakt van tevoren een afspraak met de planner en krijgt meteen de plaats en straat door. Ik heb het gehad dat ik op een advertentie in ging op een locatie in het zuiden van NL N.-Br., maar kreeg van de planner een locatie door in BE Vlaams-Brabant. Kreeg te horen dat het maar 15 minuten verder rijden was van Weert b.v. Eenmaal ter plekke binnen wordt dus gevraagd: massage? Nee, ik kom voor die of die. Op de kamer blijkt dan dat het vaak niet de dame van de advertentie te zijn. Indien je daar dan je ongenoegen over uit wordt er kort telefonisch overlegd en wordt er ter plekke een andere dame aangeboden. In dit geval geen wachttijd van bv een ½ uur voor een specifieke dame, maar gewoon een andere 'uit voorraad'. Waar het bij de planners bij de Oostblokkers hen niets uitmaakt of je in een dubbele boeking zit, gaan de planners bij de Chinezen toch wat zorgvuldiger te werk; in ieder geval qua dienstverlening. Bij het volgende contact (met de planner) werd er meteen ook het huisnummer bij doorgegeven. Men wist dit dus al van mijn eerdere contacten met één van de dames en bij een teleurstellend volgend contact deed men moeite mij tevreden te stellen.
Bij dat eerdere contact wist men zich nog te herinneren dat ik bezwaar zou gaan maken als ik bij een eerste contact liet merken geen extra's te willen betalen, als dit niet expliciet in hun advertentie stond. Maar ook als er in de advertentie melding gemaakt wordt van extra's wordt er soms soepel mee omgegaan. Ik geef dan aan dat ik allereerst een paar uur heb moeten rijden en dan ook nog voor de verrassing komen niet de dame te treffen waarmee ik had afgesproken uit de advertentie. Ik werd toen meteen naar een ander vertrek gestuurd en daar stond toen een zeer aantrekkelijke jonge dame me op te wachten. Eentje die ik qua gezicht nog nergens op een site was tegengekomen en waarvan ik in eerste instantie m'n twijfels had over haar dienstverlening. Nou, die twijfel werd snel door haar weggenomen, want dat kleine lekkere ding kroop al tongzoenend haast in me. Over de prijs én de extra's deed ze in het geheel niet moeilijk. In dit geval kun je stellen dat de planner bij vaste klanten een stukje winstmarge laat vallen om de klant in de toekomst te behouden. Of die marge dan bij de planner eraf gaat óf bij de dame is voor mij dan om het even. Ook als er een week van tevoren een afspraak met een Chinese planner is gemaakt, weet men op de dag zelf de afspraak te herinneren en van mijn kant weet men dat als er iets tussen komt ik altijd tijdig afbel. Bij deze Chinese dames is mijn ervaring wel dat ze de prijsafspraken niet van hun planner door krijgen. Ik heb het menig keer gehad dat ik die op de kamer nog een keer moest uitleggen b.v. bare te willen, of de dame probeert op die manier er toch onderuit te komen.
In z'n algemeenheid zijn de Chinese dames zeer gesteld op hygiëne en vaak kom je er niet mee weg als je zegt thuis al gedoucht te hebben. Voor mij geen probleem, want dat vraag ik toch altijd al vooraf er erna ook als het kan. Bij het douchen vooraf neemt de dame een actieve onderzoekende rol in en daar blijft het niet bij. Ook op bed beland worden de ontsmettingsdoekjes niet ongebruikt gelaten. Verder heb ik wel eens de indruk dat de extra's die deze dames vragen eerder bedoeld is voor anaal, dan voor bare in d'r poes. Als men bij deze dames vraagt of de creampie van jouw voorganger 'bewaard' kan worden tot jouw bezoek zal er zeker geen vervolgafspraak meer gemaakt gaan worden. Chinezen staan bekend om een gokje te wagen, maar in dit geval weten ze de risico's aardig te minimaliseren.

Verder is m'n ervaring met dames (in z'n algemeenheid) die door zeer gebrekkige talenkennis de advertentie laten opmaken door hun pooier/planner er bij de afspraak zélf de onnodige misverstanden om de hoek komen kijken. Zo heb ik meegemaakt dat haast alles wat aangevinkt kon worden ook in de advertentie kwam. Tongzoenen deed ze niet, geen bare en zelfs filmen stond in haar mogelijkheden. Nou is het op die laatste mogelijkheid na uiteindelijk toch goed gekomen, maar dat filmen is ook zeker mijn ding niet. Toen ik de betreffende dame erop wees dat dit óók in haar advertentie stond, liet ze me weten of ik dacht dat ze helemaal gek geworden was.

Tot slot nog een markant voorbeeld hoe ik bij een dame op locatie terecht kwam. Ik neem contact op en vraag dan niet alleen naar de wijk, maar ook naar de straat; wel zo handig als je weet of je je auto een beetje makkelijk kwijt kunt. Zo ook in dit geval, alleen ik kreeg slechts de plaats door, die dus ook al in de advertentie stond, maar de wijk kreeg ik pas door op het dagdeel van de afspraak zelf. Vond dit een beetje vreemd, maar goed nog niet eerder meegemaakt zo. Ik met de auto naar de betreffende plaats gereden en aangekomen gebeld met de vraag naar welke straat ik moest. Toen kreeg ik het verzoek (van haar planner) om een foto van de omgeving waar ik met de auto stond aan hem door te sturen. Daarna kreeg ik een vervolglocatie van hem door waar ik naartoe moest rijden. Dit herhaalde zich nog 3 keer en toen was ik uiteindelijk in haar straat aangekomen. Heb toen m'n auto een paar straten terug neergezet en naar de doorgekregen locatie gelopen. Onderweg voelde ik de priemende ogen van een buurtbewoner die z'n hond had uitgelaten in m'n rug. Aan de overkant van de locatie waar ik moest zijn stond een vette Mercedes met een Bulgaars kenteken. Daar heb ik ook voor de zekerheid maar even een fotootje van gemaakt; die kon er ook nog wel bij op m'n mobiel, immers geheugen genoeg op die toestellen van tegenwoordig.
Ik mocht niet aanbellen, maar kloppen op de deur. Dat heb ik gedaan en binnen nog geen ½ minuut werd de voordeur opengedaan. De dame had me dus al zien aankomen of ze had van haar planner doorgekregen dat ik inmiddels naar de voordeur was gelopen.
Amai, daar stond me toch een beeldschone dame achter de deur, gekleed in een doorzichtig setje. Ik werd aangemaand om zachtjes te praten en voorzichtig de trap naar boven te lopen. Onderweg vroeg ik haar zachtjes waar ze vandaan kwam: Boedapest zei ze. Eenmaal boven aangekomen vroeg ze of ik nog wat extra's wilde bespreken. Jawel, zei ik, liet m'n jas aan en liet haar de 4 fotootjes op m'n mobiel zien die ik onderweg moest nemen van haar planner. Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat als ik aan geocaching wil doen ik mijn zoon wel gebeld zou hebben of hij zin had met mij naar één of ander kutdoosje, verborgen ik het bos te willen gaan zoeken, maar als ik jouw nummer ga bellen mag je ervan uitgaan dat ik voor een anders doos kom. Ik heb haar gezegd dat ze m'n ongenoegen over die locatiefotootjes maar aan haar planner moet proberen over te brengen. Hevig verontwaardigd en een beetje uit het veld geslagen liet ze me kort weten in gebrekkig Engels: je komt er wel uit hè? Wat ik dus al van tevoren van plan was, ik terug naar m'n auto. Ik laat me dus niet piepelen, niet door rare situaties, maar zeker niet door de huidige prijsontwikkelingen, want deze dame was niet goedkoop.

Een nog onbesproken groep zijn de clubs/bordelen.
Nog voordat ik deze site in m'n vizier had heb ik in het verleden een paar van deze clubs bezocht, echter niet één daarvan is hier besproken. Niet dat er geen bare gedaan kon worden, maar omdat de reviews die er over geschreven zijn verwijderd moesten worden in opdracht van die clubs. Ik heb dan ook sterk de indruk dat Barefan op deze acties doelde als hij eerder op deze site voor ons als gebruikers ons voorhield te lichtvaardig te denken over bijkomende juridische kosten om deze site in de lucht te houden.

slotopmerking: dat het de lezer duidelijk mag zijn dat al het bovenstaande van subjectieve aard is. Ten aanzien van wél of niet op een aanbod ingaan is ieders vrije keuze, afhankelijk van de 'nood' en de grootte van de portemonnee die men heeft. Maar dat er in de huidige tijd ook een beetje met het verstand gehandeld moet gaan worden zal voor beide partijen onder ogen gezien moeten worden in de toekomst. Dat de adverteerders zich uit de markt aan het prijzen zijn kom ik regelmatig tegen op deze gewaardeerde site.
trippeltrappel

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Dank voor het delen van je ervaringen en overwegingen @trippeltrappel.
Zo had ik zelf nog geen ervaring met de werkwijze van de Chinezen.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Die post heeft totaal niks met de aard van dit topic te maken.

De mod zal hier wel snel komen uitborstelen.

Los daarvan zou het geen slecht idee zijn ergens anders landkaarten, GPS en uurwerken te kopen dan in de Aldi:

trippeltrappel zei:
In het noorden van België en in het zuiden van Nederland zijn Chinese dames actief
kreeg van de planner een locatie door in BE Vlaams-Brabant.

Sinds wanneer ligt Vlaams-Brabant in het noorden?

Kreeg te horen dat het maar 15 minuten verder rijden was van Weert

En dan nog 15 min. van Weert?

Ik geef dan aan dat ik allereerst een paar uur heb moeten rijden

Ben je per ongeluk in Scandinavië vertrokken?

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Mijn ervaring met Oostblokkers en Chinezen zijn van dezelfde orde. Ik reserveer nooit dagen van tevoren.
Bij Oostblokkers krijg je het adres ongeveer en daar het ritueel '10 minutes bby' en bij de Chinezen een andere dame.

31 aug 2016
1.194
112
wel lachwekkend om zoveel nonsens in een topic te lezen .
uit deze uit eenzetting geeft hij een beeld van zich zelf dat de pooiers van hem hebben kunnen opmaken.
en dat is geen positief beeld zakmarzegge

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
trippeltrappel zei:
In deze rubriek worden onderwerpen geplaatst die ook onder een ander item of zelfs onder een andere rubriek toegevoegd zouden kunnen worden. Hetzelfde geldt ook voor onderstaande eigen bijdrage.
Het uitgangspunt is steeds de gestegen prijsstijgingen in de afgelopen periode.
verschillen in afkomst

Bij de dames die zelf inplannen

In het noorden van België en in het zuiden van Nederland zijn Chinese dames actief.

Tot slot nog een markant voorbeeld hoe ik bij een dame op locatie terecht kwam.

Een nog onbesproken groep zijn de clubs/bordelen.

Jij ben wel ff bezig geweest met tikken. overigens een leuke om te quoten :lol:

Prijzen is maar net wat de gek er voor betaald, ik heb een afspraak staan van €350 1 uur. en heb een suikernichtje van 18 die 400 per keer pakt.
als het niet meer zou kunnen stop ik daar gewoon weer mee. kan het beter opmaken met neuken dan dat mn enige erfgenaam, de kat er mee vandoor gaat.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Wandelen en betalend meisjes gaan neuken, moet je per definitie doen met geld dat je niet nodig hebt.

Als je qua budget comfortabel zit, en als je houdt van jonge mooie meisjes, zou je wel gek moeten zijn om alleen omwille van de prijs jezelf dat plezier te ontzeggen. Je leeft maar 1 keer. Eentje van 18 tegen 400 euro zal voor de ene absurd duur zijn, maar voor de andere is het peanuts. Tegenwoordig regeert vaak de afgunst onder sommige mensen. Het is niet omdat je jezelf iets niet kan permitteren, dat je dat ook voor iemand anders die de centjes wél kan ophoesten moet gaan afkeuren of belachelijk maken. Het staat nergens geschreven dat iedereen zich alles moet kunnen permitteren.

En als je de zaak vanuit het standpunt van een meisje bekijkt: waarom zou een meisje zich voor 150 euro laten neuken als blijkt dat zij er 400 euro kan voor krijgen? Dat zou pas gek zijn. En kom niet af dat die "zotten" die dat betalen het duur maken voor iedereen he. Er zijn genoeg meiden te vinden die veel goedkoper werken. Zoek dan daar je gerief. :mrgreen:

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
die 400 is wel voor een hele date hoor, vaak wel een uurtje of 3 / 4 komt dan vaak een mooie kamer bij met sauna en huge bad a 150 / 200

Terug
Naar boven