Denisa - Wuppertal

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Denisa
https://www.fick-markt.com/sexy-sie-sucht-ihn-zum-ficken-in-wuppertal/

heeft ook advertentie als Alesandra
https://erotik.markt.de/wuppertal/s...he+alesandra+heiss+sexy+neugierig/a/f93247ab/

Is alweer een maand geleden maar is daar nog steeds. Voorlopig vast verblijf.
Denisa doet alles zonder 60/30min, 120/60min
Wuppertal Noord (afslag ElberfeldA46, wijk Uellendahl / Bornberg)
Afspraak snel gemaakt en ze was in straatkleding. Eerst in de keuken waar een dikke dame oppast en
dan in de slaapkamer. Haar de 60 Euro overhandigt.
Wilde haar kussen maar ze vraagde 20 Euro. OK want wordt er nog geiler van.
(achteraf zag ik in de app dat kussen inclusief was maar dat zal zeker maar een kusje zijn)
Ze deed volop tongzoenen en na een tijdje dan pijpen dat niet slecht was.
Haar op de rug en neuken in haar strakke poes. Weer laten pijpen en tussendoor weer tongzoenen.
Na wat heen en weer haar gevraagd of ik foto mag maken. Dat was OK voor 10 Euro erbij.
Foto van haar kutje gemaakt en dan haar geneukt en in haar gekomen.
Snel mobiel erbij dat naast mij lag en snel en paar foto's van haar kutje met spermasporen en haar lichaam. Leuk adres voor een cumdump.
Ze deed badjas aan en wij gingen naar de keuken waar nog een andere jonge meid erbij zat. Larissa. Niet zo knap als Denisa maar jong en slank.

ook onder Alexandra in Belgie maar zeker oud en niet weggehaald of een andere dame onder haar foto's https://www.quartier-rouge.be/profil/alexandra-1124/
https://www.nzcforum.com/threads/fotos-van-je-date.3117/page-154#post-229489

Bijlagen

• Denisa.JPG
    Denisa.JPG
    57,7 KB · Weergaven: 913
  • Denisa1.JPG
    Denisa1.JPG
    36,9 KB · Weergaven: 938
  • Denisa2.JPG
    Denisa2.JPG
    38,9 KB · Weergaven: 889
  • DenisaAd1.JPG
    DenisaAd1.JPG
    70 KB · Weergaven: 869
  • DenisaAd2.JPG
    DenisaAd2.JPG
    33,2 KB · Weergaven: 900

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Wat een heerlijk frisse niet getattoeerde dame. Jammer dat zij niet in Ned werkt.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Vanmiddag langs geweest. De tijd die ik wilde kon ze niet maar uiteindelijk 40 minuten later wel (tussendoor even winkelen).

Voor de deur deur geappt dat ik voor de deur stond een minuut later ging die open.
Binnenkomst zag ik haar in badjas in de keuken e een andere dame (in kleding, normale figuur) ging met mij naar de kamer.
(groot bed) Had de 60 Euro in de hand en gevraagd naar Denisa. Ze kwam er aan. Blijkbaar vergissing (druk programma). Doekje erover heen en lekker laten pijpen. Ze had vandaag (tot mij) alleen pijpen van de klanten. Tussendoor heeft ze gevraagd zonder condoom. Plotseling kon ze zich mij herinneren. Oh ja, zonder.
(zag in de kast condooms)

Pijpen heel zachtjes. Ze wist op een gegeven moment dat mijn pik klaar stond. Ficken.

Ging haar even heel kort beffen om mij verder op te geilen. Ze smeerde haar kutje in met creme en lekker pompen.
Ik denk 3 minuten later kwam ik diep in haar klaar. Even nastoten en kijken of er wat sperma er uit kwam.
Geen kans om dat te zien want ze pakte snel de doekjes.

Gevraagd hoe laat ze begint met werken is van 9 tot 3 uur in de nacht.
Niet erg druk (over die 18 uur).
Ze is roemeens en al een tijdje in Duitsland. Ze praat redelijk goed duits.

Van voordeur tot buiten was het 15 minuten. Alleen kort kusje (niet naar tongzoenen gevraagd want dat kost toch 20 extra). Ik was heel tevreden met deze cumdump met zeer slank figuur.

Ik hoop dat ze voorlopig in Wuppertal blijft. Een paar minuten van de A46.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Dat is wel een plaatje van een meisje , ik ben weinig bekend met ontvangst in duitsland maar hoe wist je dat ze bare ging ? Gewoon gevraagd omdat ze Oost Europees is ? Ook vreemd dat je voor bare niks extra hoeft te betalen maar voor zoenen wel

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Ik heb het ergens op een duits forum gelezen dat ze zonder doet. Prijsindicatie van haar was inclusief kus maar niet tongzoenen.

Terug
Naar boven