Dirty JoAn - Alphen aan den Rijn

A

Anonymous

Guest
Zelfde hier. Ze/hij/zij komen wat mesjogge over eerlijk gezegd. Toen ik over de app er wat van zei gaf ze als antwoord dat ze het nogal druk had de laatste tijd.

Voormalig lid 1034

Toogplakker
19 jun 2015
81
9
Ben aan het proberen om via de app af te spreken, maar is inderdaad een beetje traag van reageren. Wil een facepic, heb er een gestuurd (maar niet van mij :) ), ben benieuwd, maar krijg intussen nogal het idee dat ze fake is.

A

Anonymous

Guest
Als ik zo eens kijk op haat app account dan zie ik dat ze ook voortdurend online is, dwz bezig met w app. Lijkt wel een soort van bezigheidstherapie dit soort mensen. Hebben ze geen kinderen, gezin, hobbys, sporten, werk of zo..

A

Anonymous

Guest
Realiseren jullie je wel dat zo'n meid compleet gek geappt wordt? Niet zo raar dat ze niet of traag reageert. Je zou het zelf eens moeten proberen met een Lebara kaartje. Advertentie met leuke foto en nummer erbij, gegarandeerd honderden berichtjes per dag!

Voormalig lid 1034

Toogplakker
19 jun 2015
81
9
PeeweeHerman zei:
Realiseren jullie je wel dat zo'n meid compleet gek geappt wordt? Niet zo raar dat ze niet of traag reageert. Je zou het zelf eens moeten proberen met een Lebara kaartje. Advertentie met leuke foto en nummer erbij, gegarandeerd honderden berichtjes per dag!

Je laat het klinken als een straf. Ik vind het toch echt niet zielig dat ze succes heeft met d'r adje. Maar goed, je hebt denk ik wel gelijk in die zin dat ze keus genoeg heeft en dat zal zijn weerslag hebben. Had ik nou maar een knappere foto van het web geplukt :cool:
Awel, verder zoeken maar weer.

A

Anonymous

Guest
Nee, zo bedoel ik het niet. Tis gewoon zo dat als zo'n meid haar nummer online zet en ze op whatsapp bereikbaar is, ze simpelweg zoveel berichten krijgt dat het gewoon niet te doen is om alles binnen een redelijke termijn te beantwoorden.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
PeeweeHerman zei:
Klopt, daarom gebruiken sommige meiden WhatsApp ook niet meer, of zetten ze duidelijk in hun ad dat ze het alleen communiceren om een concreet afspraak te maken. Idem dito met sms. Ze worden gebombardeerd met berichten terwijl maar een enkel gesprek leidt tot een concreet afspraak.

A

Anonymous

Guest
Eind juli, begin augustus diverse keren geprobeerd af te spreken. 1x voor niets naar Alphen een den Rijn gereden, waarna ik haar vervolgens met een vage gozer richting centum zag lopen. Beiden duidelijk een (inderdaad) borreltje te veel en dat al rond 7 uur op maandagavond. was wel degelijk een leuk wijf om te zien en overeenkomstig de foto's elders in dit topic.
Advertentie is / was verdwenen, maar ik had het nummer nog. Dus vorige week weer eens geprobeerd, en ik kreeg een berichtje terug dat ze 'al lang' niet meer ontvangt.
Kortom, dit klinkt als het paradijs, wordt veel over gepraat en geschreven, maar niemand is er werkelijk geweest. Dit topic mag dus elders geparkeerd worden

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Als het te mooi is om waar te wezen is het vaak ook zo helemaal in het bare wereldje...

jamie1994

Toogplakker
4 jan 2016
29
3
Zelf in 2017 bij haar geweest. erg goeie ervaring mee helaas sindsdien niet meer te bereiken.
Als ze nog zou daten zou ik zo langs gaan maar helaas.

Terug
Naar boven