Duisburg (Vulkan) Eros center 26 kamer 208 Rebecca (Roe)

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisterenavond nog eens naar de Vulkanstrasse getrokken. Wou normaal Villa Venus gaan maar was al water later vertrokken dan voorzien en dan onderweg nog 2 x in de file gestaan. De laatste tijd veel file richting Duisburg en toch nog vrij laat.

Eens aangekomen is Duisburg rond 20 uur 50 wat rondgekeken in de vulkanstrasse wou eens gaan kijken of Daniela (Bosnie) er opnieuw was maar haar kamer was weer leeg. Redelijk wat kamers leeg opnieuw, maar uiteindelijk toch nog wel genoeg keuze.

Ben dan maar eens gaan kijken in eros 26 het wat moderne gebouw van binnen waar ook iets knappere dames zitten. Hier wel al ondervonden dat de extra moeilijker zijn en er soms ook meer gevraagd word dan 30 euro als standaardtarief.

Ik zag een mij onbekende vrij knappe dame. In het middengedeelte van de grote ruimte in het eros gedeelte, waar overigens wel veel vrouwen te bewonderen waren. De dame bleef me in de gaten houden en oogcontact zoeken. Ik ging de trappen op en wou haar eens checken van boven waar je dan ook de dames beneden kon zien ik merkte dat ze mij nog steeds volgde met haar blik wat ik wel geil vond. Dan maar besloten om naar haar toe te stappen.

Haar naam bleek Rebecca te zijn een 26 jarige Roemeense, zwart haar slank en kleine borsten maar toch net fijn genoeg om eens vast te nemen. Ze werkte er nog maar 4 dagen en werkte voordien in Oostenrijk. Eens binnen gekomen gevraagd wat mogelijk was alles was bespreekbaar volgens haar. Ze vroeg eerst 100 euro voor 30 minuten (normaal vroeg ze 150 euro prijzen die ze hier toch nooit zal gaan krijgen :D ). Dat vond ik toch vrij veel naar Duisburg normen, in Oostenrijk zullen het wel normale prijzen zijn zeker. Ik heb even moeten onderhandelen maar uiteindelijk ging ze toch akkoord voor 80 euro wat nog wel een stevige prijs is voor hier.

Rebecca is een speelse meid daar hou ik wel van. Ondanks dat we ook tongzoenen hadden afgesproken probeerde ze dat aanvankelijk wat te ontwijken, of was dat ook wat spelen? Uiteindelijk toch wat tongzoenen maar toch niet zo als ik dat bijvoorbeeld gewend ben in andere duitse clubs. Ze wou mij eerst bereiden zonder een pijpbeurt, haar toch maar vriendelijk gevraagd om mij te pijpen. Dame spreekt beter Duits dan Engels. Het pijpen vond ik erg matig en ze stopte er al vrij snel mee. Het neuken voelde wel fijn aan en na een tijdje lekker in haar klaar gekomen. Ik vond haar wel een beetje haastig. Er is kans op herhaling maar niet voor 80 euro.

Terug
Naar boven