Duisburg, Vulkanstrasse Haus Gabi 21/BG/K 18 - Rebecca

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Vrijdagavond even Vulkanstrasse langs. Voelde mij eigenlijk moe en denk het heeft eigenlijjk toch geen zin maar was nieuwsgierig
want lang niet meer daar geweest. Bij Haus Gabi (21) was er een een skinny lange meid (en best lange neus).
Gevraagd of alles zonder kon. Voor 50 zou ze het doen. Na een korte rondje lopen toch maar gedaan en weer langs bij haar.
Rebecca is half italiaans/half roemeens. 29 of 30 jaar oud maar leuke kop en behoorlijk veel rode lippenstift op.
Dus met zoenen wilde ze niet zo. Pijpen was bijna pijnlijk. Ik denk te kleine mond.
Ik kon nog net een stijve krijgen en ben op haar in missionaris. Ze gaf aan dat ik wel buiten klaar moest komen.
Ze deed een beetje spug op haar kutje maar toch behoorlijk droog en voelde niet echt lekker aan.
Uiteindelijk opgegeven en doorgezweet van de warmte en was moe. Ze heeft hangend Bcup. Ze houd de tijd wel in de gaten maar
ze komt niet haastig over en is verder heel aardig maar duidelijk een prof en geen gfe.
Wie van skinny houd en niet lang wil zoeken voor nzc daar op de Vulkan en even snelle wip wil maken, is zij een middelgoede optie denk ik.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Vanavond was ik in de buurt van Duisburg, dus ben ik gauw nog even naar de Vulkan gereden.
Toen ik door Haus 21 liep werd ik aangesproken door Rebeca (volgens mij zag ik trouwens nummer 17 op haar deur staan, maar dat terzijde). Ze vroeg of ik zin had om bij haar naar binnen te komen, want ze had het rustig gehad en wilde nog wat geld verdienen om de huur te kunnen betalen. :twisted: Als ze al zo beginnen is het natuurlijk een kleine moeite om te proberen of er zaken zonder condoom mogelijk zouden zijn.
In eerste instantie zei ze dat ze alleen wilde pijpen zonder condoom voor 50 euro. Maar toen ik aangaf dat ik dat iets te duur vond & ik toch liever ook wilde neuken zonder gummi, vertelde ze zachtjes dat ik voor 70 euro dat wel mocht (en ze voegde er ook nog eens aan toe, dat ik dan in haar klaar mocht komen. ik had daar op dat moment nog niet eens naar gevraagd).
Ze wilde alleen weten of ik wel gezond was en of ik al met andere meiden in Haus 21 had gesproken over Alles Ohne, anders zou ze het niet doen. Haar beloofd dat zij de enige was waarmee ik dat had besproken (Yeah, right) en dat ik ook daarna het er met niemand in dat huis over zou hebben.....
Eerst hebben we ons allebei gewassen, zij op het bidet, ik aan de wastafel. Ze vroeg of ik het lekker zou vinden om standje 69 uit te voeren, waar ik natuurlijk gelijk ja op heb gezegd. Haar pijpen stelde eigenlijk niet zo heel veel voor (ik vond het lijken op Alexa/Anda die vroeger op het Zandpad zat en tegenwoordig ergens op Geleenstraat 122 of zo zit). Beetje veel met de hand trekken en af en toe m'n eikel een stukje in haar mond.
Dus dan maar overgegaan op doggy. Zij op de knietjes op het bed en ik staand naast het bed. Ze liet me lekker mijn gang gaan maar omdat ik voelde dat ik al snel klaar zou gaan komen, haar gevraagd op haar rug te gaan liggen zodat ik in missio verder kon gaan.
Toen ik wat steviger begon te neuken begon het bed vreselijk te kraken en zij begon ook wat extra geluiden te maken (behoorlijk fake, maar ik heb mezelf aangeleerd daar niet al te veel op te letten). Dat moet nogal een lawaai hebben gemaakt, want ik hoorde ineens iemand lachen en wat opmerkingen maken.
En inderdaad, ze liet me heerlijk intern klaarkomen (ik heb het al vaker meegemaakt in Duisburg dat er op de gang beloofd werd dat intern klaarkomen geen probleem zou zijn, maar als ik eenmaal in de kamer was of zelfs al aan het neuken was ineens de melding kreeg dat het klaarkomen op de buik moest gaan gebeuren). Ze was vergeten wat papier klaar te leggen op het bed, dus met een beetje gestuntel (en haar vinger in d'r kut om geen zaad eruit te laten lopen) probeerde ze op het bidet te gaan zitten. Dat lukte en terwijl zij mijn zaad uit haar grotje wegspoelde waste ik me weer aan de wastafel.
Leuk om meegemaakt te hebben, maar weet niet of ik nog een keer van haar diensten gebruik zal gaan maken. Ik vind het eigenlijk wel zo leuk om te proberen elke keer weer een nieuwe meid te ontdekken die tot bare sex te verleiden is...

Terug
Naar boven