Een geil model uit Antwerpen en haar cuck

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Dit verhaal is ondertussen al meer dan twintig jaar geleden. Ik had toen een advertentie geplaatst op de website Lipstick. Dat was de voorloper van sites als afspraakjes en redlights. Hoewel ik vrij normaal geschapen ben, spuit ik telkens veel sperma. En daarmee maakte ik ook 'reclame' op Lipstick. Vrouwen die van veel zaad hielden mochten me contacteren.
Ik kreeg toen vrij veel reacties - echt opvallend hoeveel vrouwen van veel sperma houden - maar er was er eentje uit Antwerpen dat mijn aandacht trok. Een vrouw (die zich Ellen noemde) mailde met dat ze wel zin had in een spermageil avontuurtje. De enige voorwaarde was dat haar man ons zou filmen. Zonder dat mijn gezicht in beeld kwam. En ik mocht het nadien ook checken. Haar vriend, die een stuk ouder was, was haar cuck. Hij moest ervoor zorgen dat alles gefilmd werd maar mocht haar niet neuken.
Zo gezegd, zo gedaan. Afspraak op een terrasje in de Antwerpse studentenbuurt. Ik herkende hen (ze had gezegd welke kledij ze ging dragen) en ging erbij zitten. Onmiddellijk vroeg 'Ellen' me of ik haar niet kende. En ja, het was een model dat ik wel eens in een tijdschrift had zien staan. Geen Veronique De Kock of Phaedra Hoste, maar 'een onbekend, bekend model'. Eentje dat in lingerie had geposeerd toen de Flair of Libelle de nieuwe modetrends liet zien.
Haar echte naam hou ik voor mij want ze zou het absoluut niet appreciëren dat ik dit hier op de site zou posten. Destijds was ze volgens mij 21 of 22.
En dan naar haar thuis, met haar vriend erbij. Ze woonde zelfs vlak bij de studentenbuurt. Daar op bed beland en begon ze mij te pijpen. Haar man nam een camera en filmde hoe ze gretig aan mijn lul zoog. Nadien uiteraard de seks. Lekker bare en ze stond erop dat ik in haar zou klaarkomen en tot de laatste druppel in haar zou schieten. Wat ook gebeurde. De man filmde alles en toen ik was klaargekomen vroeg hij aan mij of ik zijn vriendin en hem kon filmen... niet dat hij haar zou neuken maar hij likte mijn sperma uit haar kut op. Haar proper likken, dat was zijn taak al cuck.
Een zeer leuke ervaring was dat. En neen, mijn gezicht is nooit in beeld geweest. Dat heb ik mogen checken.

Terug
Naar boven