Elisabeth trans

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Vanochtend was mijn weekend heerlijk begonnen door een afspraak die ik afgelopen donderdag gemaakt had. Deze transdame ken ik al 3 jaar en ik leerde haar op een verjaardagsfeest kennen. Vandaag ging ik naar haar met kamagra die ze van me kocht. We hadden een gezellig geil uurtje met elkaar en ik was er op voorbereid. Ze had snel door dat ik zin had en zelf kon een opwarmer voordat een klant komt wel gebruiken. De geile zuid amerikaanse begon mijn pik met veel te pijpen en die werd als maar harder. Want het zo geil gezicht een latina op leeftijd trekkend aan haar pik met een partij heerlijke tieten en gewillige pijppartij. Ze had enorm zin om gepaald te worden en gaf aan dat niet durfde om mij te neuken. Met zicht op het siliconen neukte ik haar doggy en met volle geilheid tongde we elkaar. Binnen 5 minuten moest ik me ff terug trekken. Toen ff samen een douche gepakt en ja hoor ze kon het laten. Ik voelde haar hand met koude glijmiddel mijn schone kont masseren en gauw waren de rollen omgedraaid. Heerlijk voelde ik haar pik in me stoten en een kwartier later neukte ik haar. Haar beurt had zo veel gestimuleerd zodat ik een paar standjes later haar heerlijke kont volspoot. Ik kon helaas niet lang blijven wegens een afspraak met haar klant. Volgende keer zal ik haar melk krijgen. Maar goed ik was meer dan voldaan na mijn bezoekje aan deze geile milf.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Elisabeth is een lichtgetinte zuid Amerikaanse trans. Leeftijd schat ik op 55 jaar, volslank zwart haar, flinke billen, cup d borsten en heeft een clit van 16 cm.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik was vandaag eerder vrij en had app contact met Elisabeth. Ze was vrij in de middag dus een mooi moment om die geile vriendin van me opte zoeken. Ze had me een dag eerder geappt omdat ze klant had om een man te pijpen. Daar pas ik voor en ze snap het.

Eenmaal aangekomen tongde we en ging ik ff richting douche. Want Elisabeth neukt ook graag hmmm en ze kan het heerlijk. Standje 69 was aangenaam lag eronder lekker haar clit in me terwijl ze me heerlijk pijpte. Snel werd ik geneukt dat gebeurde niet vaak. In korte tijd zat ik onder de glijmiddel en voelde dat ze in me spoot. Ze likte haar zaad op en tongde ermee.

Toen nam ik plaats achter haar en de cumgun stond op scherp. Lekker doggy geneukt, mijn handen op haar silicon valleys en tussen lekker rimmen. Ik voelde gewoel in mijn zaad magazijn met poppers knalde alles voor haar geile kont. Letterlijk eruit geknepen en snel schoof mijn cumgun erin. Heerlijk door smeren en vervolgens haar billen schoongelikt. We hadden heerlijk getongd.ze slikte een beetje en de rest kwam heerlijk in mijn kont terecht incl haar harde klit. Klaarkomen deed ze niet omdat ze 2 klanten waarvan 1 Bottom.

We hadden 1 uurtje van elkaar genoten en ook gezellig bij gekletst. Het was een fucking geile vumswap

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Zij werkt op de Geleenstraat vlakbij te de trans station hoek

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden,

Vorige week begon Elisabeth te appen over een maatje die ik aan haar voorgedragen had. Eigenlijk was hij tot die dag een digitale roddel maatje van me. Contact tussen hem en haar had een zetje nodig. En uiteindelijk hadden we zondag een afspraak kunnen maken.

Ik was er rond 18:30 en hij kwam iets later. Toen ik binnen werd ik meteen op een aangename manier aangevallen. We belanden op matras in haar woonkamer, tongen elkaar pijpen, lekker haar harde pik in me gehad en de mijne in haar. Ik zag op mijn telefoon zijn berichtje van aankomst. Het was de eerste x dat we elkaar voor het eerst zagen. Een aardige man beetje gezet en behaard met een jolige gezicht. We hadden elkaar vaker gesproken met beeld. We deden de ene na de andere sandwich standjes. De een werd gepijpt en de ander neukte haar. Ook toen ze hem neukte, zat mijn pik in haar warme neuk grot. Op een gegeven liet ik de twee ff verder spelen. Als een luie lamzak genoot ik er van hoe een kleiner "vrouwtje" een beer neukte. En het mooie van Elisabeth is, dat het niet om haar formaat gaat, ze is goed in om je klaar te neuken. En mijn maatje had flinke stoten te verduren. Op een gegeven moment riep hij stop en begon haar te neuken en in no time spoot hij haar vol.

Elisabeth liet haar volgespoten neukster zien en keek me alleszeggend geil aan. Ik begon haar te trimmen, wat zaadrestjes uitzuigen en vervolgens mijn paal erin. Lekker cumswappen en haar uitwonen, damn dit ging er wild aan toe. Snel wou ze me neuken en begon mijn transenneukaars heftig door te bonken. Kreeg na een snuifje poppers een geil idee, pakt haar handen zette op mijn schouders en hou goed vast. Ik tilde haar in doggy pose haar een beetje op, lekker meebewegen terwijl ze heftiger in mijn neukaars ging stoten en plots kreunde ze en spoot mijn neukaars lekker vol.

Cumswappen en toen ging ik haar neuken. Petje af voor haar wat ze voor mekaar kreeg, dag daarvoor kruid verschoten tijdens een mini GB met Cd, de middag daarvoor kruid verschoten bij een date met een jonge tgirl ook safe. Mijn prostaat was zo gestimuleerd dat ik haar liggend doggy volspoot en hebben we met zaad getongd. Hmmm boter geile avond hadden we. Na een opfrisbeurt beurt ging ik met mijn maatje in de buurt drank scoren en hadden gezellig nagebabbeld. Tja tis wel apart eerst samen een geile trans delen en daarna op gemeente terras een borrel drinken. Dat is toch wel bijzonder in deze covid tijd.

Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Paultje dat is een goede vraag. Elisabeth heb ik 4 jaar geleden op een verjaardagsfeestje leren kennen. Voor de lockdown date ze met enkele vriendjes voor fun. Daar ben ik er één van. Ik vind het dan niet passen dat ik mijn ervaringen met haar onder een raamprostitutie plaats.

Terug
Naar boven