Esmeralda - Leiden

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Sephiroce,

Je bent nog al een hardleers mannetje zie ik.

Je bent op 05-06-2022 en 10-09-2022 en 13-09-2022 al aangesproken om niet te quoten als je gelijk onder het voorgaande bericht reageert.

Je krijgt nu van mij de aller laatste waarschuwing om dit NIET meer te doen.
Je quote pas als er 1 bericht zit tussen het bericht waarop je wilt reageren en dat jij je bericht plaatst.
Ga jij je niet aanpassen dan kan je nooit meer reageren zonder dat wij jou bericht goedkeuren.

Mvg Moderatorteam

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Kap nou helemaal met dat quoten aub of alleen de naam, niet dat hele veld tekst, zó irritant. Sowieso niet een bericht boven je pfff

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ik vind het een handige optie om direct te reageren plus die persoon krijgt ook een notificatie zodat deze kan reageren

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004

Even wat uitleg hieronder.

Stel Lid Ricardo74 plaatst een bericht in dit onderwerp zoals hij gisteravond gedaan heeft 14-10-2022 om 22:17 uur.

Dan krijgt iedereen die voor hem in het onderwerp een bericht geplaatst heeft een mail dat er een nieuwe reactie is, mits dat je als lid hebt aangegeven dat je geen berichten wilt ontvangen.

Quoten is dus absoluut NIET nodig om er voor te zorgen dat iemand een mail krijgt dat er een nieuwe reactie geplaatst is.

En mocht je willen quoten dan moet er minimaal 1 bericht tussen zitten tussen het bericht waar op jij reageert en jou bericht wat je wilt plaatsen.

Mvg Moderatorteam

A

Anonymous

Guest
Ik ben ook recentelijk geweest, ik kan alleen maar beamen wat vleeschHouwer zegt.
Geen bare meer helaas, zonder uitzonderingen

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Heeft ze jou veder verteld waarom, was het een goede date? Of ga je niet meer terug

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dame is gestopt met het aanbieden van rubberloos roompotje roeren. Topic kan dus naar het Archief.

Terug
Naar boven