Fashion privat kreis bij Bornheim (Bonn)

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hallo, ik heb al een paar keer naar deze min of meer private club gewest.
Dit is een parenclub, in privé sfeer.
Fashion-privatkreis.de
Ze organiseren verschillende avondjes, waarvan sommige avonden, sommige dames NZC.
Als je de website opent, vind je het programma.
ENKEL de zondagnamiddagen en de maandagnamiddagen kan zonder.
Andere avonden is enkel met.
Je MOET telefoneren om je in te schrijven.
Kost 100€ met sneltest. Er zijn enkele vaste dametjes die zonder toelaten (als je de test hebt gedaan), soms ook wel eens een koppeltje die zonder doet. Er komen ook koppels die enkel met condoom neuken.
De sneltest is niet verplicht, maar dan krijg je geen bandje en mag je niet zonder.
Het is er gezelliger dan in Wulfrath tijdens de spermagames, niet zo druk.
Er is wel wat om te eten, maar dat stelt niet veel voor, maar daar gaan we niet voor!
Dus zij die wensen, probeer het eens.
Ik ga de volgende keer als het op een maandag is.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Zo, maandag ga ik nog eens naar de privat fashion kreiss. Het is een maandje geleden, ik heb er dus zin in. Ik reserveer telefonisch een plaatsje maandag rond 1300 hr. Voor mij vanuit limburg ongeveer 90 minuten rijden.Er zijn altijd dametjes die zonder condoom neuken, koppeltjes komen er ook waarvan sommigen zonder en sommigen met condoom neuken! 100€ test inbegrepen. Open vanaf 1600 hr tot 2200hr. Probeer het ook eens. Ik schrijf een verslagje nadien.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, dus op maandag 20 Jun 16 ben ik weer geweest. Het gaat om 16.00hr open, maar ik arriveer nu altijd rond 17.00hr; er begint toch niets vroeger. 100€ betaald, testje gedaan, omkleden, douchen en een tas koffie gedronken. Uitslag van de test opgevraagd (was OK) en polsbandje gekregen.
Wie was er nu eigenlijk?
Eerst de koppels die bare doen:
2 bekende koppels; een brunette en een blondine. leeftijd onder de 40 beide zeer geil. komen dikwijls.
1 mij onbekend koppel, maar wel actief, zij blondje iets meer dan 40, maar lekker en geil!!
koppels die geen bare deden:
een Belgisch koppel, zij een mollige negerin.
een ouder koppel, rond de 60, zij is wel nog slank.
2 Duitse koppels, blondjes rond de vijftig.
De vrouw van de bazin is een thaise, lekker slank-tenger en superkleine borstjes, onder de 40. Andere keren deed ze lustig mee zonder condoom, maar niet vandaag.
Er zijn steeds twee oudere dames (grannys) die zonder doen en constant zin hebben, niet mijn ding.....
Mannen: zo een twintigtal, iets ouder publiek.
Ik heb de drie bare dametjes een beurt gegeven, tweemaal een kutje volgepompt (de twee gekende koppels)
Het verdict: minder druk dan andere keren, ik miste de twee jonge slanke zwartharige dames. Ik heb me wel geamuseerd. Volgende keer ga ik in september, mijn ervaring is dat tijdens de zomermaanden het niet de moeite is.

Terug
Naar boven