Fickpartys, 9-4 Steffie in Geilenkirchen.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Robbie,
is leuk voor een keer te lossen, maar het is een oude vrouw wel geil maar flink overgewicht zullen we maar zeggen

Joepie1958

Toogplakker
11 aug 2021
33
13
Sorry lieve lezers, maar als pensionado heb je het vaak zo druk dat je niet toekomt aan verhalen schrijven.
Het was in tegenstelling tot de vorige keer dat ik er was een stuk drukker, ik was als derde binnen en ze was al aardig mondeling bezig. Er lag een man op bed die vermoedelijk zijn eigen pietje al lang niet gezien door zijn "buikje". Aangezien ik bi ben heb ik het mondelinge van Steffie overgenomen want inmiddels waren meerdere mannen binnen gekomen, onder keurende blikken van Steffie die man laten "spuiten" en hij had het toen al gauw gezien en maakte plaats voor anderen. Ik heb mij verder beperkt tot spelen met de ondertussen delen van Steffie maar ze vond mijn snor kriebelen dus dan maar vinger hier en daar. Ze is door meerdere mannen gevuld en toen ik eindelijk zin had was dat na een korte pauze van haar. Mezelf lekker ontladen in haar maar ben daarna vertrokken, volgens mij vond ze dat niet zo leuk aan haar reactie te merken. Volgende keer zal ik weer wat extra tijd met haar spenderen, ik hoop dat het nog even doorgaat want de flatbewoner gaf aan dat hij een heel stuk zuidelijker ging wonen. We wachten maar even af. Je kunt haar op Kaufmich vinden in Bergisch Gladbach, dat is een stukje achter Köln maar doet daar geen thuisontvangst.

Terug
Naar boven