Foto’s maken en/of filmen

iloveseks

Snuffelaar
13 jun 2022
4
1
Bij welke dames is fotograferen en eventueel filmen mogelijk?
Ik ben zelf een zeer ervaren amateur fotograaf die dit leuk vind.

Mochten er mannen in zijn om zelf ook (onherkenbaar) op de foto te gaan of in zijn voor een trio met DP dan ben ik daar ook voor te vinden. Op dit moment maak ik alle foto's zelf met de remote.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik ken er eentje in belgie die ook NZC aanbied , maar als voorwaarde heeft dat er gefilmd wordt .. dus "" geen opname =geen date ""
ik was er in het begin een beetje wantrouwig voor .. maar blijkt dat ze werkelijk real is .. ze spreekt af in een hotel , maar heeft geen eigen vervoer . dus via telefoon afspreken moet je haar ergens gaan oppikken en gaat ze mee naar een hotel in de buurt . haar prive adres geeft ze nooit maar dit moet altijd wel in de buurt zijn

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Zoals hier boven al aangegeven doet Rita in Amsterdam dit zonder bijbetaling, Lira in Genk/Hasselt/Antwerpen idem dito.

Ola in Antwerpen tegen extra betaling van 50 euro, maar gaat dan ook wel helemaal los voor de camera.

Boobslover

Toogplakker
4 jul 2020
65
37
ik ken er eentje in belgie die ook NZC aanbied , maar als voorwaarde heeft dat er gefilmd wordt .. dus "" geen opname =geen date ""
ik was er in het begin een beetje wantrouwig voor .. maar blijkt dat ze werkelijk real is .. ze spreekt af in een hotel , maar heeft geen eigen vervoer . dus via telefoon afspreken moet je haar ergens gaan oppikken en gaat ze mee naar een hotel in de buurt . haar prive adres geeft ze nooit maar dit moet altijd wel in de buurt zijn
Welke regio in België?

iloveseks

Snuffelaar
13 jun 2022
4
1
Hoe kom ik met haar in contact?

Jeroen@

Toogplakker
19 apr 2020
59
24
Rooie Ashley uit Spijkenisse is lekker en vindt opname volgens mij ook geen probleem als ze er maar niet herkenbaar opstaat

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik was inderdaad even vergeten erbij te zetten welke regio in belgie : deze is de regio vlaams brabant , meer bepaald Diest .

playtime11

Toogplakker
7 sep 2022
95
83
stuur me eens pb met meer info

Terug
Naar boven