Gabriella , huis 11, kamer 8

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Verkenningstochtje in de Vulkan bracht me op de tweede etage van huis 11. In kamer 8 lag Gabriella uit Brazilië poedelnaakt op haar bed. 50 € voor een half uur AO met anaal, zegt ze mij aanlokkelijk. Ik zei haar dat ik nog wat ging spatzieren en dacht bij mijzelf dat ik wel zou terugkomen om haar te neuken. Maar dan heb ik de mooie Rebekka in huize 27 tegengekomen. Zie mijn verslag.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Dame is gewoon Bulgaars (zigeuner type), heb haar dat horen praten en ze luister ook naar BG muziek.
Prima voor een sneller wip, maar ook niet meer, probeert je snel af te werken en komt afspraken niet na.
Dat AO met anaal is ook echt alleen anaal, als je al een keer zonder in haar kut heb gezeten, is anaal niet mogelijk, het is allemaal of of in DE en zeker bij deze dame.

Verder is het oppassen bij deze dame en je waardevolle spullen in de gaten houden, ze probeerde bij mij na afloop terwijl ik me aan het aankleden was, een soort striptease showtje te geven, waarbij ze dansend mijn jas voor haar lichaam hield.
Heb meteen mijn jas uit haar handen getrokken en met een strenge vriendelijke blik aangekeken, zo van, wat je ook doet, van mijn jas blijf je af.

Terug
Naar boven