Gangbang subforum?

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Is het misschien een idee om voor zowel België als Nederland een apart subforum te maken (dus net als een provincie) met als noemer Gangbang en daarbij ook een onderdeel 'Aankondigingen'?
Nu staan die aankondigen telkens bij de recensietopics waar ze eigenlijk niet thuis horen. En wat betreft recensies is het toch ook een apart genre dat een eigen plek verdient.

Of misschien een geheel eigen subforum bij het onderdeel "Swingers en Free Sex', waarvan de titel dan wel moet worden aangepast (misschien 'Overigen'?). Dan kan daarbij weer eventueel een onderverdeling gemaakt worden met recensies / aankondigingen België / Aankondigingen Nederland en wie waar nog meer behoefte aan is.

Het is zomaar een idee hoor, wie weet hebben anderen nog suggesties. Of is het een slecht idee, dat kan ook.
-

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
Ik vind het wel een goed idee ja, huidige topics raken wel een beetje onoverzichtelijk op deze manier.

A

Anonymous

Guest
Lijkt me ook goed idee. Bare gangbangs zijn al zeldzaam en staan dan ook nog eens per provincie en land ingedeeld. Ook is er een specifieke groep in geinteresseerd en anderen weer totaal niet. Voor liefhebbers van baregangbangs denk ik zeker een verbetering. Bij hookers hebben ze het ook zo ingedeeld.

A

Anonymous

Guest
Ja, daar heb je zeker een punt. En we hoeven ook zeker niet in de voetsporen van Hookers te treden. Daar hebben ze een aantal "niches" bepaald. Sindsdien juist op Hookers relatief weinig aandacht voor gangbangs. En de bare gangbangs, dat is daar natuurlijk gelijk aan Sodom en Gomorra... Zelf kom ik er mee uit hoe het nu is.

A

Anonymous

Guest
OMG, stond ik even onvoldoende bij stil. Laten we idd jullie uit de hand lopende hobby niet nog complexer maken. Sterkte (met ons bare neukers)!

Terug
Naar boven