Geen cash maar tegoedkaart

motormuis

Toogplakker
26 jul 2015
51
38
Ik loop de laatste tijd tegen dames aan die geen cash willen ontvangen. Ze willen enkel en alleen uitbetaald worden in tegoedkaarten. Google, Bol.com, enz. Vandaag weer eentje die wilde Neosurf. Nou zal ik wel ouderwets zijn, met m'n 49, maar van de meeste heb ik nog nooit gehoord. En... ik vertrouw het ook niet, al zie ik ook niet in hoe ze mij er mee kunnen beduvelen.
Vraag is concreet, is het een betrouwbaar betaalmiddel. En waarom. Accepteren ze geen cash.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Neosurf = altijd oplichting. Andere tegoedbonnen zou ik me nooit aan wagen.
Hoe ze je beduvelen: ze sturen je een adres door, en als je aan de deur staat vragen ze je de code door te sturen. (jij bent op locatie, dus denkt dat er niets kan mislopen). Je staat na een uur nog steeds aan de deur want de oplichter zit ergens anders.

Ze accepteren dus geen cash omdat ze je willen naaien, maar niet op de manier dat jij dat hoopt. Nooit op ingaan. Cash = betalingsmiddel bij uitstek. Ontraceerbaar en direct in de hand, dus daarom nog steeds de voorkeur van zowel dames als wandelaars.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Heb ook wel een paar van dit soort dates gehad, in Rotterdam.
Dames hebben deze Neosurf nodig om SJ / Kinky te updaten. ze hebben geen NL IBAN / Ideal
Als je afspreekt op de kamer te betalen is er niets aan de hand, als je vooruit betaald, maak niet uit met wat, al is het een baal stro, ga er dan vanuit dat je genaaid wordt en dat er niet geneukt gaat worden.

Perjohan

Toogplakker
31 jan 2017
41
8
Idd ook al aantal keer neosurf gegeven als ze er om vroegen om kinky te updaten, meestal vroegen ze om een X bedrag neosurf, rest geld.

Gewoon net als met echt geld , pas geven als je er bent en het vertrouwd.
als ze vooraf al de code willen is het oplichting.

Figo001

Toogplakker
12 dec 2015
44
8
Ik heb afgesproken met dame deze vraagt via paysafe te betalen
Hierop moet je code doorsturen naar website van paysafe en melding van dame haar naam. Daarop zou zij melding krijgen dat ik code heb. Eenmaal bij mij overhandig ik de code. Dit is haar werk methode zoals ze beschrijfrt via mail

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Ja... werkt perfect.
Als je van je geld afwil.
De website is niet van paysafe.... Dat is een front wat er op lijkt. Jij typt de code in, die krijgt zij (hij/hun) direct te zien en het tegoed is binnen een paar seconden overgeboekt.

Waarom hebben we het hier nog steeds over.

Vraag maar om de site waar je de code moet invullen,.. bekijk goed de pagina en de acherliggende HTML dan zie je heel snel dat het niet echt van paysafe is.

Terug
Naar boven