Geile huis/poetsvrouw

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik heb een tijd terug gereageerd op een verhaal over een poetsvrouw.
Dat verhaal lijkt nu vervolg te krijgen dus ik ga even terug naar memory lane 😁.
Ik ken haar van een advertentie die ze destijds gezet had. We spraken af in een hotel waar ze me zou opwachten in haar nachtkleding en had me verteld wat ze lekker vond.
Ik trof een type huisvrouw aan die ontzettend geil was, flink squirte en m'n zaad in haar kut ontving.
We hielden contact maar het duurde een hele tijd voor we een tweede keer afspraken.
Dit keer bij haar thuis want de man zou de hele dag weg zijn.
Ik kreeg adres en instructies. Kom maar achterom, achterdeur is open, dan trap op naar de slaapkamer, ik lig in bed. Beetje onzeker liep ik een vreemd huis in, achterdeur was inderdaad open, trap op, beetje zoeken en jawel in een van de slaapkamers lag ze naakt in bed.
Gordijnen waren open waardoor buren evt zo naar binnen zouden kijken, maar oké...het werd weer een natte boel.
Dit keer was het meer een vluggertje mede doordat ik me toch niet helemaal op m'n gemak voelde.
En sinds kort mailen we weer, geeft ze aan weer goed geil te zijn en dus gaan we proberen weer af te spreken maar als het aan mij ligt dit keer wel weer in een motel of zo. Benieuwd of ze geil genoeg is om eens lekker in het kontje geneukt te worden. Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar mijn eerdere verhaal: Bericht in onderwerp 'Seks met de poetsvrouw' https://www.nzcforum.be/threads/seks-met-de-poetsvrouw.8739/post-120026

Terug
Naar boven