Gonnoroe - wat kan ik in de tussentijd doen?

wandelaar0182

Toogplakker
8 okt 2018
196
23
Beste wandelaars,

Helaas vrees ik afgelopen week een druiper opgelopen te hebben. (Weet niet of ik de dame in kwestie nu al hier moet gaan noemen, maar ik heb haar gewaarschuwd. De vraag is of ze genoeg Engels spreekt om het te begrijpen.)

Nou ben ik er vrij zeker van dat het inderdaad gonnoroe is aan de hand van de klachten en het feit dat ik een week geleden een -voor mij onbekende- dvp bare genomen heb. Helaas gaat het nog een week duren voor ik überhaupt getest kan worden en dan verwacht ik nog wel een paar dagen voor de uitslag en een recept (of prik). Is er iets wat ik in de tussentijd kan doen tegen de klachten (met name de irritatie en pijn bij het plassen)?

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Amai ! NL of België?

Kan je huisarts alvast geen azithromycine voorschrijven?

wandelaar0182

Toogplakker
8 okt 2018
196
23
NL hier. Huisarts is op dit moment helaas geen optie, zit vol ivm coronaprikken (en de vorige keer, toen ik gelukkig niks bleek te hebben, had ik ook niet veel aan hem). Kon sneller bij de GGD terecht.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Volgens mij kun je bij privé klinieken nog afspraken maken. Bij de gene waar ik wel eens naartoe ga voor een controle is nog genoeg plek voor een afspraak. Volgende dag gewoon uitslag, en als je wilt de dag daarop een prik in je bil (als je gonorroe hebt).

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
op je tanden bijten en asap naar een dokter.....
niet heel moeilijk wat je moet doen.
je huisarts helpt je echt wel hoor als je klachten hebt.

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Probeer anders is soapoli.nl. Die stellen geen vervelende vragen en bieden goede service. Sterkte ermee, kerel!

wandelaar0182

Toogplakker
8 okt 2018
196
23
Kon gelukkig vandaag terecht bij OneDay voor een test. Hopelijk gaat het allemaal wat sneller dan bij de GGD.

Terug
Naar boven