Gerbruin2002
Toogplakker
- 19 jul 2018
- 224
- 282
GJV64 zei:Iemand ervaring mee met party tijdens vakantietijd?
Haha!! Jaaaaren geleden een keer op Gran Canaria…
Helaas de enige keer ondanks nog drie latere vakanties daar..
Ik was wel enthousiast geworden dus ben er nog een paar keer naar terug geweest de jaren erna.
Je ziet best wat filmpjes over 'dunes of Maspalomas' over vrouwen die wildvreemde voorbijgangers pijpen of neuken. Valt in de praktijk dus best tegen…. Of ik was er op verkeerde momenten. Maar ik ben er natuurlijk maar een paar keer geweest en zulke stellen/vrouwen zijn er natuurlijk niet elke dag…
Maar die ene keer had ik dus supermazzel.. Het was eind 90er jaren (De tijd vliegt)
Maar ik liep 's avonds na het eten een beetje door de duinen daar achter het naaktstrandgedeelte. Het was niet echt druk weet ik nog. Totdat ik een groepje mannen bij elkaar geklit zag achter bosjes. Ik hoopte dat daar wat te zien/beleven was dus ging ik kijken. En ja hoor. Daar zat een heerlijke dame op haar knieën met een haar mond en kut gevuld. Manlief zat er op zijn handdoek naast een beetje met zijn lul te spelen. Ik kreeg ter plekke een stijve. Geil gezicht en echt zomaar recht voor mijn neus liet die vrouw zich palen door jan en alleman. Er stonden zo'n vijf zes man. Een paar hadden een condoom maar ik zag verschillende zonder jasje aan hun pikkeloris sjorren. Toen de kerel 'die aan de beurt was' hem bij de vrouw eruit liet floepen zag ik geen condoom. Wel liep het zaad uit de kut van de vrouw. Man ik kwam bijna ter plekke klaar. Ook ik dacht geen moment meer aan mogelijke risico's maar begon me ook (rustig) een plaatsje te veroveren in de buurt van de dame. Het was een milf en niet echt slank maar zeker nog een lekker lijf.
Nadat een andere kerel in haar mond was klaargekomen draaide ze zich op haar rug. Ze kwam precies zo te liggen dat ik een gunstige positie had. Voor ik het wist kroop ik op haar en schoof mijn keiharde paal bij haar naar binnen. Ze was al helemaal plakkerig en ik sopte duidelijk in de donaties van mijn voorgangers. Uit wat ze uitkraamde bleek het een Duitse. Maakte mij niet uit. Ik zag dat ze het allemaal gewoon errug lekker vond. Terwijl ik haar lag te bonken zocht ze naar andere pikken om haar heen om in haar mond te stoppen. Die werden ruim aangeboden. Het zal niet verbazingwekkend zijn dat ik het niet zo lang vol hield. In een paar tellen kwam ik gigantisch in haar klaar. Ik bleef gelukkig hard maar er zat niet veel meer in. Nog even met haar zaad bedekte borsten gespeeld en gelikt. De volgende stond echter al te dringen dus maakte ik plaats. Ik heb het schouwspel nog een tijdje kunnen bekijken. Zo geil. Na een minuut of twintig was iedereen wel 'leeg'. Er kwam nog een stel voorbij dat even heeft staan kijken maar weer doorliep. Toen er nog een man alleen bij kwam had mevrouw kennelijk genoeg want gaf ze aan te stoppen. Het werd nog even spannend toen die kerel foto's wilde gaan maken. Maar het werd 'm heel snel duidelijk gemaakt dat ie beter op kon zouten. De meeste mannen waren na dit incidentje meteen weg. Vond ik een beetje lomp naar de dame toe. Mijn Duits is helaas beroerd maar heb haar toch duidelijk kunnen maken dat ik haar en haar man/vriend dankbaar was. Ik kreeg nog een kus van haar.
Toen ging zij nog even het water in om af te spoelen en vertrok ik.
Ik heb haar later nog een keer gezien in de Supermercado. Ze herkende me wel want er volgde een knipoog. Verder die vakantie helaas niets meer beleefd (wel bijna heel de rest van die vakantie met een paal in m'n broek gelopen). De jaren erna helaas nooit meer mee mogen maken. Een keer nog wel een stel bezig gezien maar die wilden geen extra piemel erbij. Ik denk echt dat ik een lot uit de loterij had. Het gebeurd daar zeker!!! Maar zo sporadisch dat je heel veel geluk moet hebben zo'n situatie te treffen. Nog anderen soortgelijke ervaringen op vakantie?