In de pers - uitbater kipdorpvest veroordeeld

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Meerdere meisjes hebben bevestigd dat ze dingen onder dwang deden.
De term pooier is hier dus juist. Vanaf ik iets of wat zekerheid heb dat een meisje dingen onder dwang doet stop ik met een date. En later geef ik ook alle gegevens door aan de politie.

Ik hoop dat elke pooier die ze pakken voor minstens 5 jaar uit zijn burgerrechten wordt ontzet. En dat geldt ook voor die van Morefun. Zo'n gasten bezorgen die meisjes vaak blijvende psychische schade. En wie licht over zulke feiten over gaat is alleen maar even erg.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Balthasar zei:
Een een jaar of twee geleden werd de pooier van de "wipkonijntjes" nog tot 30 maanden veroordeeld wegens gedwongen prostitutie, bedreigen met de dood, afpersing, verkrachting enz..
Ah, dat is dus de reden dat we niets meer gehoord hebben van pooier "Mark". Op de vorige versies van het nzcforum hadden sommige leden zich bekwaamd in de kunst van het dedecteren dat een bepaalde advertentie van "Mark" was, hoewel de naamaltijd veranderde ("wipkonintjesé,"heetpatatjes",enz, enz....). :lol: :lol: :lol:

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Balthasar zei:
Een een jaar of twee geleden werd de pooier van de "wipkonijntjes" nog tot 30 maanden veroordeeld wegens gedwongen prostitutie, bedreigen met de dood, afpersing, verkrachting enz..
Ah, dat is dus de reden dat we niets meer gehoord hebben van pooier "Mark". Op de vorige versies van het nzcforum hadden sommige leden zich bekwaamd in de kunst van het dedecteren dat een bepaalde advertentie van "Mark" was, hoewel de naam altijd veranderde ("wipkonijntjes","heetpatatjes",enz, enz....). :lol: :lol: :lol:

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Het erge is wel dat één van die "wipkonijntjes" er een HIV-besmetting mee heeft opgelopen.

Steven

Toogplakker
5 mei 2015
57
3
Marc en Danny zijn toch dezelfde he ?

Ik wist hier ook helemaal niets van .... :shock:

A

Anonymous

Guest
Steven zei:
Marc en Danny zijn toch dezelfde he ?

Ik wist hier ook helemaal niets van .... :shock:

ik vermoed dat ze hier over een andere marc hebben !

A

Anonymous

Guest
roubaix zei:
Zouden we niet beter een beetje meer zelfkritiek hebben en wat objectiever oordelen (...)? Wie garandeert dat het meisje dat we morgen lekker, al dan niet ZC neuken dit volledig uit vrije wil doet, er ongelofelijk van geniet en 100% van de inkomsten ontvangt ?
We zijn met z'n allen hypocriet dus zouden we maar beter stoppen met de uitbater van de Morefun te achtervolgen : laat hem zijn straf uitzitten en stop met dit onderwerp.
Wijze woorden van Roubaix!

Ik heb het onder een andere topic ook al geschreven dat de grens tussen "gedwongen" en "uit vrije wil" vaak moeilijk te trekken is. Het is goed dat dit artikel op het forum is geplaatst, maar ik zou het ook louter als informatief beschouwen en het oordelen en veroordelen aan de bevoegde instanties overlaten, want wij weten sowieso niet wat er juist achter de schermen van Morefun gebeurde...

En wat CA schreef klopt ook: Geen pooiers zonder hoeren en geen hoeren zonder hoerenlopers! Daarom denk ik ook dat het idd geen kwaad kan om af en toe eens in de spiegel te kijken...

Terug
Naar boven