Je favoriete neukstandje

Welk standaard standje verkies jij?

• missionaris

Stemmen: 48 40,3%
  • doggy

Stemmen: 25 21,0%
  • cowgirl

Stemmen: 37 31,1%
  • lepelen

Stemmen: 9 7,6%

• Totaal stemmers
    119

vash123

Toogplakker
14 apr 2016
30
14
Persoonlijk verkies ik de cowgirl-positie. Het geeft je een heerlijk zicht op het meisje & de actie :D

A

Anonymous

Guest
Van de drie opgegeven posities vind ik : 1. doggy, 2. cowgirl en 3. missionaris het lekkerst. Doggy is wel het meest opwindend van allemaal :D

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
1 Cowgirl dan klaarkomen en een minuutje doorneuken dan stroomt al het zaad over je lul naar buiten en wordt het 1 grote slagroomhoop
2 Missionaris en in haar ogen kijkend of tongzoenend haar volspuiten
3 Doggy voornamelijk lekker met een aar Marokkaanse/Arabische billen

A

Anonymous

Guest
Zij plat op de buik, kontje licht om hoog gebogen en dan keihard stoten... en anders missionaris waarbij zij der benen in je nek legt..

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Opwarmen met missionaris/ lepelen/ scharen, daarna doggy, met uitzicht op haar strakke achterwerk en de grand finale cowgirl, daarna langzaam opstaan om de nakomelingen uit haar vagina te zien stromen :cool:
Heerlijk.

Mvg

Naked

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
niet echt doggy maar achter haar zitten en beiden op de knieen, dan in haar kontje of kutje langs achter neuken. Binnen klaarkomen of op haar billen of rug:). Ik wil dit plezant omdat ik dan haar borsten kan vastpakken en ook elkaar kussen/ tongen.

31 aug 2016
1.194
112
het is allemaal even lekker maar als ik na ga in welk standje ik het meest ben klaargekomen dan is het in de missionaris

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ik vind cowgirl heel leuk maar kom jet liefst klaar in missionaris positie :mrgreen: Lekker doorneuken en het zaad lekker in haar kut laten stromen :D

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Ik had verwacht dat doggy op 1 zou staan, maar blijkbaar houdt iedereen hier ook van missionaris. :D

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Hangt er vanaf, als ze slank is Cowgirl. Kan ze alles lekker samen spannen en eruit persen :cool:
Als ze minder slank is doe ik liefst doggy, met zicht op haar heerlijke achterwerk.
Rechtstaand/achterwaards, zij met één een op bv. bed/badrand/stoel... is ook wel OK :p

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
]Hangt er vanaf, als ze slank is Cowgirl. Kan ze alles lekker samen spannen en eruit persen :cool:
Als ze minder slank is doe ik liefst doggy, met zicht op haar heerlijke achterwerk.
Rechtstaand/achterwaards, zij met één een op bv. bed/badrand/stoel... is ook wel OK :p

Missio hou ik helemaal niet van.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ervan uitgaande dat de dame slank is.
1. Cowlgirl,
2. Staand achterlangs,
3. Doggy waarbij ik sta en de dame met op haar knietjes op de rand van het matras leunt (bedhoogte afhankelijk),
4. Lepeltje lepeltje,
5. Missio, maar dan wel met de beentjes over mijn schouder.

En nog een aantal standjes, niet echt favoriet, maar ik hou van afwisseling.

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Cowgirl.
Goed zicht op de dame.
Heerlijk om haar borsten te zien dansen bij het neuken.
En als ik gespoten heb en ze van mij afgaat het zaad wat uit haar druit.
Heerlijk geil om te zien

A

Anonymous

Guest
Cowgirl
Doggy
Missionaris

Hou persoonlijk wel van een welgevormde volle kont en brede heupen maar in cowgirl positie vind ik het geiler om mijn zaad te deponeren en er dan in blijven soppen.

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
Doggy als ik zelf naast het bed of bank sta en dus niet op mijn knieën zit, (ik haat doggy op mijn knieën) in dit standje of missionaris spuit ik dat kutje ook veel voller dan in cowgirl standjes.. :D

Terug
Naar boven