Jennifer - (Kaanica Massage) Den Haag

PieterW

Snuffelaar
17 jul 2015
20
5
Volgens de site was het 100 euro voor een uur, daar ter plekke bleek het 150 euro te zijn. Was minder, voor 100 euro kreeg ik 45 minuten.
Jenifer komt uit Hongarije, vriendelijk maar met een kleine pik die wel heel schoon en fris was. Heb ik een tijdje in mijn mond gehad, ze werd heel hard. Haar pikje stond recht naar boven tegen haar buik aan, leuk om te zien dat ze geil was.
Ben op mijn buik gaan liggen, gezegd zonder olie en gel, gewoon puur natuur. Net als of ze zocht naar een condoom, maar na een korte zoektocht kwam ze met lege handen op me liggen.
Een beetje plagen met haar ballen tegen mijn anus, gelukkig vrij snel nam ze haar pik om tegen mijn anus aan te drukken. Na een paar minuten duwde ze door en begon te hijgen. Op mijn vraag 'Do you like my ass' antwoorde ze volmondig 'Yes'. Vrij snel kwam ze klaar, helaas buiten mijn anus. Daarna nog wat pijpen en trekken. Do you want to fuck me, vroeg ze mij en Jenifer is toen bare op mijn pik gaan zitten. Vanwege de Kamagra-gel had ik wel erectie, maar klaar komen was voor mij moeilijk.
Na een tijdje wisselden we van positie, ik heb haar doggy genomen, ze was heel schoon. Niet klaar gekomen, dus gevraagd of zij ervaring had met fisting, nee antwoordde ze! Ik wilde verder gaan met haar pijpen maar haar pik was daar te gevoelig voor.
Ben op mijn rug gaan liggen en Jennifer is weer gaan pijpen en trekken.
Cumswap daar deed ze niet aan, ook niet klaar komen in haar mond.
Een paar vingers in mijn komt verder wilde ze niet gaan , ze zei 'Next time baby', nou ik weet niet of er wel een nexttime met haar komt. Uiteindelijk zat haar halve hand in mijn kont en daardoor kon ik wel lekker spuiten.

Terug
Naar boven