Jessica - Zwolle

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Idd, nu maar afwachten wanneer ze richting het zuiden komt😄

4fun

amspaul

Toogplakker
15 jul 2016
74
43
Tja, ziet er goed uit. Vandaag volgens advertentie in Amterdam, dus maar eens de stoute schoenen aangedaan en app gestuurd. Reageert snel, maar zit in Huizen, niet in Amsterdam. Niet afgesproken dus.

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Ze zit nu in oudenbosch
Ik ben er gisteren geweest, is het de dame van de foto's? Ik denk het wel maar dan wel een aantal jaartjes ouder of een dikke filter over de foto's. Ze is wel mooi slank en heeft een leuk koppie, het pijpen was niet slecht maar ook niet echt goed en naar mijn mening te kort , na een minuutje vroeg ze al in welk standje ik wilde neuken en ik zei begin maar met cowgirl
Na een goede 2 minuten begon ze al te puffen en te steunen dat ze moe werd ik ben toen maar naar misio over gegaan. Bij dat standje deed ze erg haar best om te voorkomen dat je lekker goed en diep kan doorstoten want ze probeerde haar benen zo dicht mogrlijk te houden maar ik heb ze gewoon verder open geduwd
Na 3 keer stoten begon ze al te zeuren dat ik klaar moest komen en dat ik niet in haar mocht spuiten
Maar pech voor haar dat ik het wel aardig lang kan volhouden ik heb mijn armen toen in haar knieholtes geplaatst en zo haar benen in de lucht en nog verder uit elkaar en heb ze toen nog ff een minuutje of 10 goed doorgeneukt en het gezeur dat het pijn deed en dat ik moest komen genegeerd na 10 minuutjes ze doorneuken heb ik ze flink onder gespoten waar ze naar mijn idee ook niet echt blij mee was
Ondanks dat ze een lekker kutje heeft is er voor mij geen herhalings gevaar vanwege de matige service maar de service kan er misschien ook aan ligge dat er niet echt een klik was tussen ons dus als er wandelaars zijn die wel goede ervaringen hebben met deze dame of het willen uitproberen let us know
IK ben in totaal een goede 25 minuten binnen geweest voor €150 alles zonder rubber

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Ons forumlid @Lwd denkt in z'n bericht van 6-2-2026 dat dit de zus van Daiana zou kunnen zijn.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Het zou niet de eerste keer zijn dat er zussen van elkaar op dit forum besproken worden.
Maar ik denk dat de foto's in haar advertentie een positieve upgrade gehad hebben ten opzichte van die bij de advertentie van Daiana. Verder komen de kenmerken in de beide advertenties aardig overeen: haar leeftijd, het extra voor nzc € 50,-, vingeren ontbreekt in beide advertenties, het plaatsen van reviews staat uit én ze verplaatsen zich zeer frequent door het hele land met veelal dezelfde standplaatsen.
Tot slot heb ik gezien dat er nog niet één forumlid tot op heden een review of een like geplaatst heeft bij beide advertenties én als de ene advertentie online staat, wordt de andere offline gehaald.
De twijfel of het de zus van Daiana is óf dezelfde persoon zou snel duidelijkheid kunnen geven, omdat er velen hier reeds bij Daiana zijn geweest en vaak ook nog met de informatie dat ze zou stoppen. :ROFLMAO:
De Daiana is naar mijn mening zeer kieskeurig wie ze wil 'later leeglopen op haar' om zodoende onze portemonnee leeg te halen en de hare gevuld weer naar het platteland van Italië mee te nemen.
groet Trippeltrappel
1771862472587.png1771862491448.png1771862505073.png1771862525136.png

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Het is niet Daiana, ook niet haar zus. Wel zitten ze in dezelfde woningen. Heb Daiana er eens naar gevraagd. Ze doen in hetzelfde huis dezelfde soort fotoshoot met o.a. die bruine hoed. De fotograaf zal de fotos's wel iets photoshoppen waardoor ze veel op elkaar lijken maar met name de omgevingen en accesoires laten het heel veel op elkaar lijken. Maar zijn dus 2 verschillende dames.

superbink71

Snuffelaar
2 mrt 2023
7
4
Een zeer tenger roemeens wijfie. €150.- voor half uurtje all in zcdm. Wat kleine kusjes , tongen moet je afdwingen maar doet ze met tegenzin. Pijpen was kort en niet bijzonder. Ze heeft wel een lekker klein krap kutje , maar het moet niet te lang duren maar heb haar kippenhok wel ff van een vers kwakkie zaad voorzien en dat liet ze zonder te morren toe.
Opzich wel een leuk grietje maar herhalingsgevaar is klein , maar dat komt door haar passieve houding....

Terug
Naar boven