Junkies buurt Rooseveltplaats Antwerpen

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Vroeger werd er flink getippeld in de buurt van het atheneum in Antwerpen, maar dat is de voorbije jaren volledig opgekuist door de politie. Nu moest ik donderdagochtend voor mijn werk in Antwerpen zijn en had me geparkeerd in een van de parkings vlak bij. Ik wandelde over de Rooseveltplaats (daar waar de bussen stoppen, aan de andere kant van het atheneum dus) en ik merkte dat daar redelijk wat junkies (en ook daklozen) rondhingen. Iets verderop, vlak bij de Breydelstraat, werd ik aangesproken door een alternatief meisje, ik schatte ze 25 met een opvallende neusbel in. Wel duidelijk een junkie. Ze stond aan een winkel en vroeg of ik geen geld kon missen. Ik moest echt door naar een vergadering, maar ik denk wel dat ze mits een extra zakcentje bereid was om mijn ballen leeg te maken. Ik had helaas geen tijd om een gesprek aan te gaan en het te vragen. Toen ik enkele uren later opnieuw passeerde, was ze niet meer te zien. Iemand ervaring mee of op de hoogte dat er nu regio Rooseveltplaats of Carnotstraat/statiekwartier 'onopvallend' wordt getippeld?

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Klinkt best geil als dat mogelijk zou zijn. Maar ik denk dat je net zo goed misschien een boze reactie zou kunnen krijgen als je haar zo een 'oneervol' voorstel doet? En als het toch kan, waar zou je haar dan moeten neuken?

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Ze gaat mee in je auto in de ondergrondse parking om je te pijpen

Spuwt alles uit. Heb mijn handen eens richting haar foef gebracht.... moest ze 17 keer wassen eer de stank weg was

Karina of zo noemt ze geloof ik

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
is toch geen algemeen verschijnsel hoor anders zouden er vlug blauwe vrienden opduiken..

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
In bepaalde (marginale) café's daar in de buurt hangen inderdaad nog steeds een paar toxen rond.
Ruwweg de buurt tussen de gemeentestraat en het Sint Jansplein.
Zelfs al wil je junks neuken is de kans dat ze er net zijn als jij er bent klein en als je blijft rondhangen, laat staan toertjes rijden is de kans groot dat je last krijgt met de blauwe mannetjes! Antwerpen heeft op vlak van straatprostitutie een absolute NULTOLLERANTIE!
Ik zou dit skippen, veelal zijn het de meest vieze, oude, lelijke marginale gevallen.
De knappe 'junk'grietjes (zo zijn er een heleboel) werken privé via annonces op de gekende website's. (een aantal worden hier op dit forum vast en zeker besproken).

Terug
Naar boven