Kamer per uur/kamer voor de middag

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Heeft iemand tips voor een kamer die je per uur of voor de middag kunt huren zonder woekerprijzen te hoeven betalen?
Omgeving Amsterdam/Utrecht of niet al te ver daarvandaan.
Alvast mijn dank.

mark5

Snuffelaar
26 jul 2015
15
0
ibis budget Amsterdam Zaandam 64 euro (Select your location and language below) , of via Airbnb,meestal wel goedkoper, maar niet in Amsterdam zelf, maar wel in de buurt, bv santpoort, overveen, haarlem, ijmuiden, of spaarndam meestal zo tussen de 45 en 65euro.

Mochten er nog andre (goedkopere) zijn dan hoor ik dat naturlijk ook graag.

Gr,
Mark

PS, ik huur dan gewoon voor een dag, en breng dan de sleutel na gedane zaken terug, en zeg dan dat ik voor mijn werk met spoed terug moet.
Eenmaal werd mij zelfs mijn geld teruggegeven, heb toen aangegeven dat ik wel had geslapen in het bed en het dus niet meer dan redelijk vond om gewoon te betalen.

mark5

Snuffelaar
26 jul 2015
15
0
PS, ik huur dan gewoon voor een dag, en breng dan de sleutel na gedane zaken terug, en zeg dan dat ik voor mijn werk met spoed terug moet.
Eenmaal werd mij zelfs mijn geld teruggegeven, heb toen aangegeven dat ik wel had geslapen in het bed en het dus niet meer dan redelijk vond om gewoon te betalen.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Dank Mark.
Mijn eigen resarch bracht me idd ook bij het Ibis Stopera en ook bij Campanile Zuidoost. Beide 60 a 65 euro.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Bij sommige van der Valks kan je ook kamers voor overdag huren tegen vaak gereduceerd tarief. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Bij sommige van der Valks kan je ook kamers voor overdag huren tegen vaak gereduceerd tarief. ;)

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Lekker ding, moet je dan ter plekke informeren? Want de prijzen die ik via email krijg doorgegeven zijn nogal hoog.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
bordello zei:
Lekker ding, moet je dan ter plekke informeren? Want de prijzen die ik via email krijg doorgegeven zijn nogal hoog.

Ze adverteren er niet mee maar als je belt en er om vraagt dan hoor je de mogelijkheden of er gewoon expliciet om vragen per mail.
Meestal is de kamer dan beschikbaar van 10 tot 17.00 uur.
Er is ook een site waar het wel vermeld wordt, niet van Van Der Valk. O.a. deze Dayuse.nl : daghotels -75%

Heer Bommel

Toogplakker
16 jun 2015
47
2
Van deze site heb ik ook gebruik gemaakt: https://www.between9and5.com/nl/
Bij vdValk Breukelen nooit een probleem geweest. Op de dag zelf bellen en naar een dagkamer vragen. Indien beschikbaar (wel tegen de normale prijs), dan is die van 10:00 - 18:00 te gebruiken.
Ook kan je vragen of je vervroegd in kan checken, dus niet om 14:00, maar om 12:00 of wellicht eerder. Mijn ervaring is dat ze aan de receptie hun best doen om te zien of dat mogelijk is. In dat geval heb je de kamer ongeveer 24u tot je beschikking. Zoiets is me (ook) gelukt bij het Park Plaza Hotel in Utrecht.
Carlton President in Maarssen is wat dit betreft ook soepel (maar zelf nooit gebruik van gemaakt).
In de regel: bel gewoon het hotel van je keuze en vraag of je vervroegd in mag checken. Iedere hotelondernemer zal graag zijn open plekken willen verhuren.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Inmiddels gebruik ik ook deze site Dayuse.nl : daghotels -75%. Overzichtelijk, je kunt last minute reserveren en annuleren en je hoeft vaak niet eens een legitimatie in hotel te tonen. Voor degenen die iemand thuis hebben: de aangesloten hotels accepteren cash.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
bordello zei:
Inmiddels gebruik ik ook deze site Dayuse.nl : daghotels -75%. Overzichtelijk, je kunt last minute reserveren en annuleren en je hoeft vaak niet eens een legitimatie in hotel te tonen. Voor degenen die iemand thuis hebben: de aangesloten hotels accepteren cash.

Bedankt voor de tip. Ik kende deze site wel maar had mijn twijfels.

Terug
Naar boven