Kan iemand mij helpen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marieke39

Toogplakker
7 dec 2021
27
5
Misschien mag ik het niet vragen maar ik doe het toch. Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met iemand hier van de site.
En met iemand bedoel ik cedric . Degene die ervaring heeft met cedric kan mij een pb sturen.

Met vriendelijke groet,

Marieke

Marieke39

Toogplakker
7 dec 2021
27
5
Analover je kan mij ook gewoon een pb sturen met de vraag waarom ik dit erop heb gezet in plaats van erop te zetten dat het laster is, want ik doe niks verkeerd ik heb alleen een vraag gesteld meer niet. Degene die niet willen reageren reageren niet ook prima toch dat is eigen keuze.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tja, als je niet duidelijk maakt waar het om gaat dan zal men niet snel iets delen met je.
Voor het zelfde geld wil je hem erin luizen.
Dat hoeft niet zo te zijn maar zonder meer te weten bereik je niets.
Heeft hij je slecht behandeld?
Info delen doe je niet zomaar, dus graag meer info.

A

Anonymous

Guest
Hoezo? Omdat je iemand aanwijst, door zn nickname te vermelden. Je beweert slachtoffer te zijn maar máákt de ander juist slachtoffer. Zeer ongenuanceerd.
Dit is de reden waarom er een gentlemens agreement bestaat (je gaat niet onder de gordel) en ik vrouwen eens adviseer een ladies agreement te beginnen ipv achterbaks te pm'en.

Marieke39

Toogplakker
7 dec 2021
27
5
je weet mijn reden niet eens als je dat wist zou je anders kletsen maar maakt niet uit. reageer maar niet meer op mijn post.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Dit onderwerp gaat op slot uit voorzorg.
Mocht iemand willen reageren op de vraag uit het 1e bericht dan kan diegene via PB contact leggen.

Mvg Moderatorteam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven