Kinky, Sexjobs en Hookers onbereikbaar

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Ze worden blijkbaar deze ochtend weer aangevallen. Niet vooruit te branden.
Gaat vanzelf wel weer over, maar wel jammer.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Soms vergelijken met "aangepaste" ads. Niet alles wat op kinky staat is "waar".... :lol: :cool:

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
LOL, Mooi werk.

Hoe groot is zo''n hele dump wel niet? Wat voor app gebruik je voor die RIP? RIP je alleen plaatjes of ook de hele advertenties en/of de videos?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Rip gemaakt van heel kinky. Iets van 350 gig dacht ik
Alleen wel een ip of 40 versleten.... werd continu geblokt.
Sitesucker voor mac gebruikt.. ssst niet verder vertellen ;)

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
LOL. gebruik je verschillende proxies voor je IP? Ik heb wel eens vanuit het buitenland op de sites van midhold ingelogs maar dan krijg je een verificatie die redelijk last te omzeilen is.

Of gebruik je een VPN service om verschillende source IP addressen te krijgen?

A

Anonymous

Guest
Kom heel de dag al niet op SJ. Ligt dat aan mijn verbinding of hebben jullie hier ook last van?

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ik kom er ook niet op, ik kom op een captcha scherm, waarna ik niet verder kom.

A

Anonymous

Guest
Grappig...als ik SJ via mn normale internet verbinding wil openen dan krijg ik een Internal Server Error 500, als ik via Tor ga, dan werkt het gewoon. Zou men me geblocked hebben :lol:

A

Anonymous

Guest
Hier hetzelfde.

Haha, alle nzcforum leden worden geblocked zeker.

Jongens, lees dit maar eens over sj.

Sexjobs.nl is tracked by us since April, 2011. Over the time it has been ranked as high as 24 549 in the world, while most of its traffic comes from Netherlands, where it reached as high as 234 position. All this time it was owned by Internet Service Laarbeek, it was hosted by PremiumXS, CloudFlare Inc. and others.

Sexjobs has a decent Google pagerank and bad results in terms of Yandex topical citation index. We found that Sexjobs.nl is poorly 'socialized' in respect to any social network. According to MyWot, Siteadvisor and Google safe browsing analytics, Sexjobs.nl is a suspicious domain with mostly negative visitor reviews

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
ROBINHOOD2017 zei:
Jongens, lees dit maar eens over sj.

Sexjobs.nl is tracked by us since April, 2011. Over the time it has been ranked as high as 24 549 in the world, while most of its traffic comes from Netherlands, where it reached as high as 234 position. All this time it was owned by Internet Service Laarbeek, it was hosted by PremiumXS, CloudFlare Inc. and others.

Sexjobs has a decent Google pagerank and bad results in terms of Yandex topical citation index. We found that Sexjobs.nl is poorly 'socialized' in respect to any social network. According to MyWot, Siteadvisor and Google safe browsing analytics, Sexjobs.nl is a suspicious domain with mostly negative visitor reviews
Het zou prettig zijn als je de bron erbij vermeldt met een linkje.
.

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
ROBINHOOD2017 zei:
We found that Sexjobs.nl is poorly 'socialized' in respect to any social network.

Tuurlijk! Heb je net een lekker bare gangbang gevonden op sexjobs, moet je het meteen liken op je Facebook voor al je vrienden en familie. :D

Terug
Naar boven