Kosten kinky voor adverteerders

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
@relaxalex heeft geschreven "Ze betaald 40 euro om haar adv op kinky hoog te laten staan". Dus zodat de advertentie als eerste te zien is.

Geen idee of en wat het kost om een advertentie te plaatsen.

Hooked

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik heb bij een vaste dame gezien dat een geel diamantje 17,95 per 24 uur kost. De advertentie "omhoog zetten" kost 2,49 per keer dat ze dat doet. En een groen diamantje kost volgens mij 5,95 per 24 uur. Dus 40,- lijkt best veel, dan zou ze in die 24 uur haar advertentie een keer of 8-9 omhoog moeten zetten.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Dames trappen ook allemaal in de fomo psychologie. Net alsof je elk uur je advertentie opnieuw omhoog moet plaatsen om zichtbaar te blijven. Die gasten van midhold lopen echt keihard binnen sinds ze daarop in zijn gaan spelen. Letterlijk iets van 10 miljoen per maand oid. Tis gewoon niet grappig meer.

Voormalig lid 33763

Toogplakker
8 nov 2022
34
22
Ik heb eerlijk gezegd minder vertrouwen in dames die heel veel verversen. Meestal een teken dat ze weinig vaste klanten hebben. Best forse bedragen. Gaat al snel over de 500 per maand voor een actieve dame.
Aan de andere kant valt dat waarschijnlijk weer in het niet bij de kosten voor huisvesting.
Dank voor jullie reacties!

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De beste reclame die veel klanten oplevert is een goede aangename wip.
Veel opvallend adverteren betekent meestal dat de dame op dat gebied minder presteert.
De kans dat je voor een stevig bedrag met afwerk seks te maken krijgt is vrij groot.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Gaat al snel over de 500 per maand voor een actieve dame.
Ga maar uit van 1k/maand als ze goud diamantje nemen. Uiteindelijk betalen wij als klant dat allemaal heh. En het maar gek vinden dat die prijzen zo omhoog schieten. Er blijft ook gewoon dik 3-4x zoveel aan de midhold strijkstok hangen

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dames die deze opties van Kinky veel gebruiken willen snel veel euro's binnen harken.
De kans dat je daar prettig ontvangen wordt is klein. Zo snel mogelijk afwerken ligt voor de hand.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Je kan leuk de dames veroordelen. Terwijl het midhold is die voor dezelfde service gewoon 4x zoveel is gaan vragen. En daarbij psychologische oorlogsvoering inzet om de dames te forceren eraan deel te nemen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Correctie: Ik veroordeel de dames niet. Geen idee waar je dat op baseert.

Ik constateer wel dat de dames die flink extra betalen om vooraan te staan met hun advertentie
vaak uit zijn op snelle euro's.
De dames die top service geven adverteren niet eens continu. Hun advertenties verschijnen maar
af en toe. Opvallend adverteren betekent weinig terug kerende wandelaars.
Corrigeer me maar wanneer ik het verkeerd zie.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
waar je dat op baseert.
Ik constateer wel dat de dames die flink extra betalen om vooraan te staan met hun advertentie
vaak uit zijn op snelle euro's.
Dit zijn geen feiten. Dit is een conclusie die jij trekt op een gegarandeerd relatief kleine sample size.
Daarmee scheer je in je eerdere bericht alle dames die veel adverteren over 1 kam.

En aangezien je dus een mening verkoopt als een feit. Noem ik dit feitelijk veroordelen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik schrijf heel duidelijk dat het mijn conclusie is.
Je geeft me te veel eer door te stellen dat ik voor anderen kan oordelen. Dat doe ik niet en zal ik ook nooit doen.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Waar het even om ging is dat hier gespeculeerd wordt wat adverteren op kinky zou kosten terwijl je dat daar gewoon na kunt lezen.

Terug
Naar boven