Laos, Vientiane

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Hallo Medewandelaars,

In mei 2011 dit land bezocht, om te kijken wat hier zoal te doen was.
Na de grens perikelen gesetelt in een hotel nabij de rivier, avonds op pad om te kijken of er nog iets te scoren viel.
Met een Tuk tuk naar de Pakpasuk bar op Quai Fa Ngum road gebracht, lijkt meer op een restaurant dan een bar, genoeg leuke dames aanwezig, die wel zin een verzetje hebben.
Duurde dan ook niet lang voordat ik een leuk poppetje gevonden had, kort gesprekje en de dame ging mee.
Nu komt het In Laos is officieel prostitutie verboden, sterker nog zelfs je mag als buitenlander geen sex hebben met een inwoner van Laos.
Indien je gesnapt word vlieg je gewoon de cel in, komt voor dat de politie wel eens invallen doet in hotels na een tip van buiten af.
Met die wetenschap ontstond het dilemma, de dame vroeg waar naar toe, uitgelegd welk hotel ik verbleef en vroeg aan haar of dit hotel problemen zou geven.
Voor de veiligheid maar voor een ST gekozen en geweldig genoten, de service gekregen en benut.
Totale schade 400000 kip allles bij elkaar omgerekend nog geen 30 euro.
Het is dus mogelijk in Laos, maar wees voorzichtig.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ben hier nog een aantal malen geweest, zo ook afgelopen Mei.
Na wat vrienden bezocht te hebben, wilde ik toch nog ff de bloemetjes buiten zetten.

Naar een reeds voor mij bekende tuk tuk driver gelopen en gevraagd of hij wat entertainment wist.
Dat wist ie wel, na eerst een slechte ervaring bij een massage salon, waar ze veel te veel vroegen voor de daad 400.000 kip MC

Mijn spullen gepakt en de massage betaald, en weer op weg met de Tuk tuk driver, gevraagd of hij niet iets beters wist.
Ja gelukkig.

Hij bracht me een paar km verderop even 20 meter voor Wonderland guesthouse
https://www.google.nl/maps/dir/17.9...a85e1eccde!2m2!1d102.624444!2d17.954005?hl=nl( even nagezocht op googlemaps ;) )
De binnen plaatst opgereden, lijkt op een soort van motel met 3 gebouwen met kamers rechts naast het hoofdgebouw.
Bij binnenkomst word je door de receptioniste naar de ontvangstruimte geleid, daar mag je een dame uitkiezen en 300.000 kip afgeven.

Op de kamer verder ;) , als je mazzel hebt mag je er zo op, bied anders 100.000 extra aan de dame, weet bijna zeker dat ze het doet.
let op niet alle dames doen aan orale diensten, vraag er desnoods naar bij de receptie aan de dame met wie je gaat.
Interne donaties geen probleem :D

bij het weggaan even goed gekeken hoe de tuk tuk driver reed ;) heb daarna nog 3 maal van verschillende dames gebruik gemaakt.

Mvg

Naked

Terug
Naar boven