Luna - Berchem

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
Gaat het hier over dezelfde same?
Luna is volgens advertentie op redlights 60 jaar, terwijl Lina/natje in 2015 (zie screenshot op eerste pagina van haar review) 35 jaar was?
Luna ziet er ook niet zo zwaar uit.....

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
ze heeft samen MET Natje ontvangen. Dus de twee dames samen. Zo ben ik eens met haar in contact gekomen.
Nu meer duidelijk?

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
60 jaar op de advertentie... Tel daar de gebruikelijke leugenjaren bij, dan ben je wel aan 't omaneuken he. Persoonlijk heb graag jonge meisjes, en ik zou zelf nooit zo een oude nemen alleen maar omdat ze bare doet. Dan neuk ik liever eentje van 25 met condoom. Maar dat is natuurlijk geheel mijn persoonlijke overtuiging en dus slechts een opmerking terzijde.

robbie58

Snuffelaar
27 nov 2016
22
2
Ach Albert over die leeftijd.... Ik heb een oud dafje in mn garage staan maar die rijdt wel fantastisch !!!!
Verder dank ik mijn zuiderburen voor hun extra informatie en zal ik na bezoek vertellen wat ik er van vond. Qua slank lijf en mogelijkheden maak ik me geen zorgen... maar als jullie nog suggesties hebben mn pb staat open .... hahaha

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
robbie58 zei:
Ach Albert over die leeftijd.... Ik heb een oud dafje in mn garage staan maar die rijdt wel fantastisch !!!!
Haha, ja, maar zo een Dafke heb ik bij wijze van spreken thuis ook in bed liggen. Als ik er centjes aan geef, dan heb ik ze graag jong, lief, strak...

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
Is er iemand die haar de voorbije dagen heeft kunnen bereiken? Op mijn sms krijg ik geen antwoord en de telefoon gaat direct over op haar voicemail. ☹️

robbie58

Snuffelaar
27 nov 2016
22
2
Ik zie dat ze haar whatsapp bekijkt maar krijg ook geen antwoord tot nu toe :( Ik zoek dus maar even verder naar slanke rijpere GFE omgeving Antwerpen.

Terug
Naar boven