Luna Ts (Bella) Rotterdam (via tgirl.nl)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste liefhebbers van dames van het derde geslacht.

Laatste tijd zijn fakers, oplichters, only fans leden proppers erg actief op de gratis chatsites. Wat ik via tgirl.nl trof spant de kroon.

Op de chat afgesproken baredate, versa en dat voor 75 euro plus een pakkie sigaretten. Snel naar Rotterdam naar de Nozemsnstraat, want dit beloofde een lekkere date te worden. Het profiel gaf aan trans 33 jaar 74 kg 1.76 L Dick en cup c, haar gezichtsuitdrukkingen en hoorde een sexy heldere stem tijdens ons tel gesprek. Auto in de straat gezet na 10 minuten stond ik bij haar. Uiterlijk was niet verkeerd. Huis was armoedig en belandde in een sfeerloos slaapkamer.

Heelijk gespeeld samen pijpen en niet over gesproken, maar deze trans begon op de cumgun te rijden zonder een condoom. Toen werd ze zenuwachtig ze was iets kwijt. Gauw vond ze coke en begon te snuiven maar er nog iets anders zoek en ik moest ook iets snuiven met dwang. 1e smoes kan niet gevoelige neus. Toen vind ze een pijp kut dacht ik, maar ze deed de coke in. Haar pik was slap en niet functioneel. Ik begreep dat ze van Somalië kwam en toen dacht ik kut. Maar ik herinnerde haar niet als 1 van foute bezoekers van café de Bonaparte op de nieuwe binnenweg.

De date werd minder met pieken nadat ze coke gerookt had. Kon der dan helemaal uitwonen en na 2 uur spoot ik haar neukgrot vol. Jij komt toch vaker vroeg ze. Antwoorde ik als ik mag gaan, ja. Toen begon een drama want ik moest bij betalen. Ik inmiddels was ik aangekleed en ze greep naar mijn broekzak. Maar ik greep haar hand ferm vast en de pijn punt raakte ik goed. Laat je tas achter en naar de pin automaat. Ik zei de bankpas is thuis, poten af van mijn portemonnee en ik maak thuis wat aan je over. 2x herhaald en met een achterdochtig blik liet ze me gaan.

Ik had in de straat gewacht of ze uit de raam keek, de auto in en zag een andere auto aankomen. Toen kon ik rijden. En gelukkig keek ze nog niet uit haar raam. Wijven met dit soort gedrag verdienen hier een melding en als uitzondering 2 regels verbroken: straatnaam + 2 identieke gezichtsfoto's. Uitkijken met deze pleuris hoer!

Meer info mogelijk via pm. Ben je daar slachtoffer van geweest, ik heb een foto van haar bankpas + volledige adres en die kan ik enkel via pm delen.

Groetjes Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20250820_024947_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20250820_024947_Samsung Internet.jpg
    454,2 KB · Weergaven: 230
  • SmartSelect_20250820_024939_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20250820_024939_Samsung Internet.jpg
    501,1 KB · Weergaven: 229

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Dat zelfde had ik met Samaraa in Barneveld. Ook op Tgirl.nl of weleens op Chatgirl.nl
Ik kwam daar aan. Een poos wachten dat Mo coke kwam brengen. Ik gebruik zelf geen drugs. Maar zij wou ook dat ik het ging gebruiken. Ik zei maar even later dat ik erge hoofdpijn had en toen ging ik naar huis. Kwam vanouds uit Eritrea

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Lijkt wel of steeds meer T's dat befaamde metalen pijpje roken.
Zijn er ook vrouwen die roken, Vast wel maar ik ken ze niet.

Terug
Naar boven