Lynn - Antwerpen/Wijnegem

Tom

Snuffelaar
10 okt 2015
24
23
@noname... Ik heb zelfs geen gezichtsfoto gevraagd, ze heeft deze zelf spontaan gestuurd... dus heel misschien moet je toch eens proberen op een andere manier iets aan te brengen en/of vragen te stellen... wie weet werkt dat beter... trouwens moest ik elke keer dat een dvp niet terug stuurt hier of ergens anders daarover tam tam gaan maken zou het internet te klein zijn... gewoon los laten en op naar de volgende... de vijver is groot en er zitten heel veel vissen in...
En euh... het gaat je geen 130 maar 230 euro kosten... het is 180/u + 50 voor de kamer... en dan mag je nog van geluk spreken dat ik je mijn eigen werkuur en verplaatsingskost niet aanreken... :)

@ed-de-bef... De nagel op de kop... Bij mij net hetzelfde... als ik nog maar ergens vermoed dat een nieuwe klant lastig zou kunnen gaan doen of wat teveel ( al dan niet terecht )vragen stelt wimpel ik hem of zij ook meteen af...

@lieverleffe... Ook de nagel op de kop... zoals Boobslover al eerder zei... gewoon te mijden...

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
@noname : Misschien wil je het niet geloven, maar een DVP kiest zelf met wie ze wel of niet wil daten of wil communiceren.

Het kunnen de kleinste dingen zijn waarvan een DVP (of haar planner) denkt "dat is een lastige klant / een zeurpiet / een weet ik veel wat!".

Ik ken kappers waar ze tegen sommige klanten altijd zeggen 'geen tijd te hebben', terwijl een andere die erna belt 'er nog wel bij kan'. Net als in restaurants, bij masseuses enz. . Soms kunnen ze het niet eens beredeneren, soms is er terecht geen goede reden voor, maar voelt de DVP het wél zo aan.

Dat heb je dan te accepteren.

Er is werkelijk geen enkele reden om aan te nemen dat Tom hier liegt. Ook niet als jij geen idee hebt waarom de dame jouw niet wil! In mijn eigen zaken zit ik ook niet te wachten op klanten die - liefst op voorhand- allemaal - op zich hele legitieme- kritische vragen gaan stellen, terwijl de agenda's vol staan met klanten die hier niet mee aankomen. Dan is de keuze toch snel gemaakt, snap je?

Als ze jouw niet nodig hebben als klant -en er staat ze iets- (al is het nog zo klein) -niet helemaal aan-, dan is het 'door naar de volgende'.
Ik vindt dat je als klant ook wel wat info mag hebben! Er zijn veel dvp die een advertentie online hebben staan en bijv ook een vluggertje aanbieden tot je het vraagt dan doen ze het niet.

Maar goed boodschap begrepen de zeurpiet zal zwijgen!

Terug
Naar boven